Κυρίες και κύριοι,
διαβάζοντας κάποιος τα σχόλια για το νέο σχέδιο καταλαβαίνει σίγουρα ότι κάτι δεν πάει καλά, αυτό δε νομίζω ότι υπάρχει αναγνώστης που να το αμφισβητεί.
Θέλω να εκθέσω τις ακόλουθες σκέψεις/προβληματισμούς μου:
1. Γιατί το υπουργείο αγνοεί ψηφοφορίες προτίμησης των πολιτών που έγιναν πρόσφατα, διεθνή επιστημονικά άρθρα, εκπαιδευτικές και γονικές κραυγές αγωνίας για το αύριο;
2. Γιατί βιάζεται εν μέσω καλοκαιριού να περάσει αυτό το σχέδιο νόμου και δε δίνει χρόνο στους άπαντες για προβληματισμό; Ακόμη και η αλλαγή του Φ.Π.Α. είχε περισσότερο χρόνο για σχεδίαση μέχρι την τελική εφαρμογή της. Μιλάμε για την εκπαίδευση των παιδιών μας, μήπως έχετε μπερδευτεί;
3. Πριν κάποια χρόνια το υπουργείο είχε ζηλέψει το εκπαιδευτικό σύστημα της Φιλανδίας. Σήμερα πιο σύστημα πάμε να ακολουθήσουμε; Που υπάρχει αυτό με τη μορφή που ανακοινώνεται; Ποια χώρα το ακολουθεί;
4. Η Ελληνική κοινωνία έχει υποστεί πολλές επιβαρύνσεις μέχρι τώρα. Πως θα την ανακουφίσετε με αυτό το νέο Σχολείο; Βάζοντας τους γονείς να πληρώνουν από την 1η Δημοτικού και κάνοντας τα παιδιά βαθμό-κυνηγούς από την 1η Λυκείου;
5. Πολλά έχουν γραφτεί για ειδικότητες που χάνονται, όπως είναι της Πληροφορικής, Ξένων Γλωσσών κ.λ.π. Αναγκάζετε τους εκπαιδευτικούς να βάλλουν πυρά εναντίον άλλων ειδικοτήτων. Γονείς-Μαθητές-Εκπαιδευτικοί είναι όλοι ΜΑΖΊ. Γιατί δεν έρχεστε και εσείς του Υπουργείου κοντά μας; Γιατί δε λειτουργείτε ως ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ;
κ. Υπουργέ,
πάρτε παραδείγματα από τους προγόνους μας, ζηλέψτε τις αρετές τους, ηγηθεί τε την αλλαγή των λανθασμένων κατευθύνσεων που έχει το σχέδιο νόμου, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου, των οικογενειών μας, των παιδιών μας. Γράφετε ιστορία, μη χρεωθείτε αυτές τις αλλαγές που σας υποδεικνύουν.
ευχαριστώ για το χώρο και χρόνο σας
Κυρίες και κύριοι, διαβάζοντας κάποιος τα σχόλια για το νέο σχέδιο καταλαβαίνει σίγουρα ότι κάτι δεν πάει καλά, αυτό δε νομίζω ότι υπάρχει αναγνώστης που να το αμφισβητεί. Θέλω να εκθέσω τις ακόλουθες σκέψεις/προβληματισμούς μου: 1. Γιατί το υπουργείο αγνοεί ψηφοφορίες προτίμησης των πολιτών που έγιναν πρόσφατα, διεθνή επιστημονικά άρθρα, εκπαιδευτικές και γονικές κραυγές αγωνίας για το αύριο; 2. Γιατί βιάζεται εν μέσω καλοκαιριού να περάσει αυτό το σχέδιο νόμου και δε δίνει χρόνο στους άπαντες για προβληματισμό; Ακόμη και η αλλαγή του Φ.Π.Α. είχε περισσότερο χρόνο για σχεδίαση μέχρι την τελική εφαρμογή της. Μιλάμε για την εκπαίδευση των παιδιών μας, μήπως έχετε μπερδευτεί; 3. Πριν κάποια χρόνια το υπουργείο είχε ζηλέψει το εκπαιδευτικό σύστημα της Φιλανδίας. Σήμερα πιο σύστημα πάμε να ακολουθήσουμε; Που υπάρχει αυτό με τη μορφή που ανακοινώνεται; Ποια χώρα το ακολουθεί; 4. Η Ελληνική κοινωνία έχει υποστεί πολλές επιβαρύνσεις μέχρι τώρα. Πως θα την ανακουφίσετε με αυτό το νέο Σχολείο; Βάζοντας τους γονείς να πληρώνουν από την 1η Δημοτικού και κάνοντας τα παιδιά βαθμό-κυνηγούς από την 1η Λυκείου; 5. Πολλά έχουν γραφτεί για ειδικότητες που χάνονται, όπως είναι της Πληροφορικής, Ξένων Γλωσσών κ.λ.π. Αναγκάζετε τους εκπαιδευτικούς να βάλλουν πυρά εναντίον άλλων ειδικοτήτων. Γονείς-Μαθητές-Εκπαιδευτικοί είναι όλοι ΜΑΖΊ. Γιατί δεν έρχεστε και εσείς του Υπουργείου κοντά μας; Γιατί δε λειτουργείτε ως ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ; κ. Υπουργέ, πάρτε παραδείγματα από τους προγόνους μας, ζηλέψτε τις αρετές τους, ηγηθεί τε την αλλαγή των λανθασμένων κατευθύνσεων που έχει το σχέδιο νόμου, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου, των οικογενειών μας, των παιδιών μας. Γράφετε ιστορία, μη χρεωθείτε αυτές τις αλλαγές που σας υποδεικνύουν. ευχαριστώ για το χώρο και χρόνο σας