Συμφωνώ κι εγώ ότι η Πληροφορική (δεν είμαι πληροφορικός) πρέπει να έχει θέση στο Νέο Λύκειο. Η Χημεία έπρεπε να αναβαθμιστεί, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δεν αφορά όλες τις τεχνολογικές επιστήμες. Προτείνω οι δύο κατευθύνσεις θετικών και τεχνολογικών επιστημών να γίνουν τρεις, ως εξής:
1:
Μαθηματικά (8 ώρες)
Φυσική (6 ώρες)
Χημεία (6 ώρες)
2:
Βιολογία (8 ώρες)
Φυσική (6 ώρες)
Χημεία (6 ώρες)
3:
Μαθηματικά (8 ώρες)
Φυσική (6 ώρες)
Πληροφορική (6 ώρες)
Έτσι, αναβαθμίζεται η Χημεία και ταυτόχρονα η Πληροφορική.
Οι 6 ώρες Πληροφορικής στη Γ Λυκείου είναι αρκετές για τις γνώσεις που απαιτούνται στις αντίστοιχες σχολές. Επομένως, δεν θεωρώ απαραίτητο να υπάρχει Πληροφορική στην Α και Β Λυκείου. Μόνο ως επιλογή (που υπάρχει στην Α Λυκείου στο Νέο Λύκειο).
Συμφωνώ κι εγώ ότι η Πληροφορική (δεν είμαι πληροφορικός) πρέπει να έχει θέση στο Νέο Λύκειο. Η Χημεία έπρεπε να αναβαθμιστεί, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δεν αφορά όλες τις τεχνολογικές επιστήμες. Προτείνω οι δύο κατευθύνσεις θετικών και τεχνολογικών επιστημών να γίνουν τρεις, ως εξής: 1: Μαθηματικά (8 ώρες) Φυσική (6 ώρες) Χημεία (6 ώρες) 2: Βιολογία (8 ώρες) Φυσική (6 ώρες) Χημεία (6 ώρες) 3: Μαθηματικά (8 ώρες) Φυσική (6 ώρες) Πληροφορική (6 ώρες) Έτσι, αναβαθμίζεται η Χημεία και ταυτόχρονα η Πληροφορική. Οι 6 ώρες Πληροφορικής στη Γ Λυκείου είναι αρκετές για τις γνώσεις που απαιτούνται στις αντίστοιχες σχολές. Επομένως, δεν θεωρώ απαραίτητο να υπάρχει Πληροφορική στην Α και Β Λυκείου. Μόνο ως επιλογή (που υπάρχει στην Α Λυκείου στο Νέο Λύκειο).