Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Σ. | 28 Νοεμβρίου 2009, 01:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ορισμένες προτάσεις σύμφωνα με τη λογική του ΑΣΕΠ ... -. Αν η επιτυχία στον ΑΣΕΠ αποτελεί το μέγιστο κριτήριο αξιοσύνης τότε για ποιο λόγο μας ζητάτε τα πτυχία; Ας μην είναι το πτυχίο προϋπόθεση συμμετοχής στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Αφήστε τον καθένα να δώσει εξετάσεις στον ΑΣΕΠ. Επίσης δώστε του την δυνατότητα να δώσει εξετάσεις και στη μουσική, στην ξένη γλώσσα, στην πληροφορική, στις τεχνικές ειδικότητες και όπου αλλού επιθυμεί. Άλλωστε αν περάσει σε όλα θα έχει τη δυνατότητα να διαλέξει αυτό που του αρέσει περισσότερο. Φοβάστε μήπως υπάρξουν κάποιοι επιτυχόντες και χωρίς πτυχίο ε; ;) Α και όχι κάθε 2 χρόνια ΑΣΕΠ, ας γίνονται κάθε εξάμηνο για να προλαβαίνουν όλοι να είναι επιτυχόντες. :) -. Επίσης επειδή οι γνώσεις και η αξιοσύνη πρέπει να αποδεικνύονται συνεχώς και στο διηνεκές προτείνω και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να περνάνε από ΑΣΕΠ κάθε 2 χρόνια κι όσοι αποτυγχάνουν να απολύονται. Έτσι γιατί ο ΑΣΕΠ αποτελεί το ΜΟΝΟ κριτήριο απόδειξης παιδαγωγικής και επιστημονικής επάρκειας ...