Στην Ελλάδα του σήμερα,
με μια παραγωγική βάση που συρρικνώνεται, διάβάζω σωρεία σχολίων σχετικά με την αναγκαιότητα αντικατάστασης της Χημείας από το ΑΕΠΠ.
Οι δυναμικές βιομηχανίες που έχουν απομείνει στην Ελλάδα, τροφίμων, καλλυντικών και φαρμακευτικές, χρειάζονται πτυχιούχους με γνώσεις χημείας!
Έχουμε μετατραπεί σε χώρα "υπηρεσιών", αλγορίθμων και προγραμματισμού, δεν μας βγαίνει, .... και μιλάμε για την ψηφιακή εποχή, και την ανάγκη να έχουμε το ΑΕΠΠ ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα!
Αν σχολές προγραμματισμού και υπολογιστών, δεν μπορούν να μάθουν στους νεοεισερχόμενους φοιτητες, κώδικα και προγραμματισμό, κα θεωρούν τόσο αναντικατάστατο το ΑΕΠΠ, ας μας το πουν!
Στροφή σε επιστήμες που προάγουν την παραγωγική βάση του τόπου!
Αυτός είναι ο τρόπος!
Στην Ελλάδα του σήμερα, με μια παραγωγική βάση που συρρικνώνεται, διάβάζω σωρεία σχολίων σχετικά με την αναγκαιότητα αντικατάστασης της Χημείας από το ΑΕΠΠ. Οι δυναμικές βιομηχανίες που έχουν απομείνει στην Ελλάδα, τροφίμων, καλλυντικών και φαρμακευτικές, χρειάζονται πτυχιούχους με γνώσεις χημείας! Έχουμε μετατραπεί σε χώρα "υπηρεσιών", αλγορίθμων και προγραμματισμού, δεν μας βγαίνει, .... και μιλάμε για την ψηφιακή εποχή, και την ανάγκη να έχουμε το ΑΕΠΠ ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα! Αν σχολές προγραμματισμού και υπολογιστών, δεν μπορούν να μάθουν στους νεοεισερχόμενους φοιτητες, κώδικα και προγραμματισμό, κα θεωρούν τόσο αναντικατάστατο το ΑΕΠΠ, ας μας το πουν! Στροφή σε επιστήμες που προάγουν την παραγωγική βάση του τόπου! Αυτός είναι ο τρόπος!