Το προηγούμενο σύστημα είχε κάποια παραθυράκια που άφηνε για παράδειγμα τους υποψήφιους της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης να δηλώσουν τμήματα που απαιτούν Χημεία όπως και αυτούς της Θετικής να δηλώσουν σχολές συναφές με Πληροφορική...
Το νέο σύστημα καλύπτει αυτό το κενό, αλλά μόνο από την μία πλευρά (αυτή της Χημείας)
Λυπάμαι όταν βλέπω συναδέλφους μου χημικούς να υποστηρίζουν ότι η Πληροφορική δεν είναι επιστήμη αλλά δεξιότητα μόνο και μόνο για να γλιτώσουν το τομάρι τους και τα εξτραδάκια τους..
Ποια η χρησιμότητα του προγραμματισμού σε παιδιά που πάνε Χημικό, Γεωπονικό, Τεχνολογία τροφίμων κ.ο.κ; Αντίστοιχα, τι νόημα έχει ένα παιδί που θέλει να μπει σε τμήματα πληροφορικής, στο Μαθηματικό, σε πολυτεχνείο Η/Υ να δίνει χημεία;
Μην βάζετε το προσωπικό σας όφελος πάνω από το καλό της εκπαίδευσης!!
Όπως η Χημεία είναι σοβαρή επιστήμη, έτσι και η Πληροφορική είναι..Δεν υπάρχει 'επιστημονόμετρο' να μετρήσουμε ποια είναι σημαντικότερη..Η κάθε μία έχει τις εφαρμογές της...
Πρέπει και οι δύο επιστήμες να έχουν την θέση που τους αξίζει στο Νέο (;) Λύκειο!
Επίσης ο νέος σχεδιασμός περιορίζει πολύ τις επιλογές των παιδιών τα οποία ερχόμενα στην τρίτη λυκείου δεν γνωρίζουν ούτε τα προγράμματα σπουδών των σχολών ούτε τις επαγγελματικές τους προοπτικές.
Το προηγούμενο σύστημα, με κατάλληλες τροποποιήσεις (αναβάθμιση Χημείας, Βιολογίας, Πληροφορικής / περιορισμός του ΑΟΔΕ μόνο για οικονομο-διοικητικές σχολές) θα ήταν πολύ καλύτερη λύση..Είναι προτιμότερο οι μαθητές να δίνουν 5/6 μαθήματα και να έχουν περισσότερες επιλογές παρά 4 και να εγκλωβίζονται!
Κώστας Π., Χημικός
Το προηγούμενο σύστημα είχε κάποια παραθυράκια που άφηνε για παράδειγμα τους υποψήφιους της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης να δηλώσουν τμήματα που απαιτούν Χημεία όπως και αυτούς της Θετικής να δηλώσουν σχολές συναφές με Πληροφορική... Το νέο σύστημα καλύπτει αυτό το κενό, αλλά μόνο από την μία πλευρά (αυτή της Χημείας) Λυπάμαι όταν βλέπω συναδέλφους μου χημικούς να υποστηρίζουν ότι η Πληροφορική δεν είναι επιστήμη αλλά δεξιότητα μόνο και μόνο για να γλιτώσουν το τομάρι τους και τα εξτραδάκια τους.. Ποια η χρησιμότητα του προγραμματισμού σε παιδιά που πάνε Χημικό, Γεωπονικό, Τεχνολογία τροφίμων κ.ο.κ; Αντίστοιχα, τι νόημα έχει ένα παιδί που θέλει να μπει σε τμήματα πληροφορικής, στο Μαθηματικό, σε πολυτεχνείο Η/Υ να δίνει χημεία; Μην βάζετε το προσωπικό σας όφελος πάνω από το καλό της εκπαίδευσης!! Όπως η Χημεία είναι σοβαρή επιστήμη, έτσι και η Πληροφορική είναι..Δεν υπάρχει 'επιστημονόμετρο' να μετρήσουμε ποια είναι σημαντικότερη..Η κάθε μία έχει τις εφαρμογές της... Πρέπει και οι δύο επιστήμες να έχουν την θέση που τους αξίζει στο Νέο (;) Λύκειο! Επίσης ο νέος σχεδιασμός περιορίζει πολύ τις επιλογές των παιδιών τα οποία ερχόμενα στην τρίτη λυκείου δεν γνωρίζουν ούτε τα προγράμματα σπουδών των σχολών ούτε τις επαγγελματικές τους προοπτικές. Το προηγούμενο σύστημα, με κατάλληλες τροποποιήσεις (αναβάθμιση Χημείας, Βιολογίας, Πληροφορικής / περιορισμός του ΑΟΔΕ μόνο για οικονομο-διοικητικές σχολές) θα ήταν πολύ καλύτερη λύση..Είναι προτιμότερο οι μαθητές να δίνουν 5/6 μαθήματα και να έχουν περισσότερες επιλογές παρά 4 και να εγκλωβίζονται! Κώστας Π., Χημικός