Διαβάζω με ενδιαφέρον τα σχόλια και θα ήθελα και εγώ να πω δυο λόγια και στη συνέχεια να κάνω την πρότασή μου.
Κατηγορούν διάφοροι τους Πληροφορικάριους (βλ. πεζικάριους, κλπ) για συντεχνιακή νοοτροπία. Μα αλήθεια, όλο το νομοσχέδιο δεν είναι συντεχνιακό? Δεν καλύπτει θεσούλες σε άλλες ειδικότητες που θα περίσσευαν με την αύξηση ωραρίου?
Κατηγορούν κάποιοι τους Πληροφορικούς για τα ιδιαίτερα? Μα αλήθεια, με αυτό το λύκειο δεν θα αυξηθούν τα ιδιαίτερα όλων των άλλων ειδικοτήτων και από την Α' Λυκείου κιόλας?
Κατηγορούν κάποιοι τους Πληροφορικούς ότι το μάθημά τους απαιτεί τη συγγραφή αλγορίθμου στο χαρτί και όχι στον ΗΥ και συνεπώς δεν χρειάζεται το μάθημα. Μα αλήθεια, στη χημεία, βιολογία, αρχαία, κλπ οι μαθητές θα εξετάζονται μέσω πραγματικών πειραμάτων, μέσω ενέσεων, επιδημιών και εξέταση κατά αντιπαράσταση στα αρχαία?
Κατηγορούν κάποιοι τους Πληροφορικούς ότι επιθυμούν τον εξοστρακισμό της Χημείας? Μα αλήθεια, διαβασε κανείς κάποια τετοια πρόταση?
Λυπάμαι πάρα πολύ που το έτος 2013 ακούγονται τέτοιες απόψεις. Δεν νομίζω ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος μπορεί να ισχυριστεί ότι στο Λύκειο δεν πρέπει να διδάσκονται ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ.
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ δεν μπορεί και δεν πρέπει να διδάσκεται στο δημοτικό. Είναι απαράδεκτο! Το Ελληνικό Κράτος ξοδεύτηκε να σπουδάσει Πληροφορικούς για να τους στείλει να κάνουν ζωγραφική στο Δημοτικό. Ίσως στην ΣΤ μπορεί κάτι να προσφέρει. Τα παιδιά του δημοτικού δεν μπορούν να αφομοιώσουν έννοιες Πληροφορικής και υπάρχει ο εξής κίνδυνος: Φίλος μου που το παιδί του κάνει Πληροφορική στην Α' Δημοτικού, όταν του ζήτησε να κάνει μια απλή πράξη το παιδί έτρεξε να ανοίξει τον ΗΥ και την αριθμομηχανή.
Καταλαβαίνετε τι πάτε να κάνετε?
Έχετε μελετήσει επιστημονικά το ζήτημα?
Τώρα στις προτάσεις. Θεωρώ ότι το σύστημα θα ξεκάνει τους μαθητές.
Δεν είναι δυνατόν να μετράνε οι βαθμοί όλων των τάξεων. Ο Αρσένης πρότεινε κάτι παραπλήσιο και έγινε χαμός σε όλη τη Χώρα.
Το προτεινόμενο σύστημα είναι κατά τη γνώμη μου άκρως συντεχνιακό. Ένας που γνωρίζει τα της εκπαίδευσης μπορεί εύκολα να το καταλάβει και ας μην το παραδέχεται κανείς.
Θετική η προσέγγιση της Πολιτικής Παιδείας, το Project θέλει επιγόντως αλλαγή στον τρόπο διδασκαλίας διότι η μαθητές δεν έχουν μάθει να δουλεύουν με αυτό τον τρόπο. Ίσως αν μειωνόταν οι μαθητές σε κάθε τμήμα τότε να βελτιωνόταν η κατάσταση. Αλλά ξέχασα, εμείς θέλουμε να διώξουμε καθηγητές, τι λέμε τώρα.
Τέλος, και εγώ πρέπει να πω πως είναι απαράδεκτη η κατάργηση της Πληροφορικής στο Λύκειο. Πρέπει οπωσδήποτε να είναι μάθημα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ στην Α' και στη Β'. Αλλάξτε και το πρόγραμμα σπουδών της. Υπάρχουν τόσα ζητήματα: Πολυμνέσα, Βάσεις Δεδομένων, Δίκτυα, κ.λπ.
Οι μαθητές πρέπει να τα γνωρίζουν αυτά!
Σαν εξεταζόμενο μάθημα, ρωτήστε τους Πανεπιστημιακούς. Αν το θέλουν βάλτε το και στην Γ' αν όχι τότε μόνο στις δύο πρώτες Τάξεις είναι αρκετό.
Ευχαριστώ
Διαβάζω με ενδιαφέρον τα σχόλια και θα ήθελα και εγώ να πω δυο λόγια και στη συνέχεια να κάνω την πρότασή μου. Κατηγορούν διάφοροι τους Πληροφορικάριους (βλ. πεζικάριους, κλπ) για συντεχνιακή νοοτροπία. Μα αλήθεια, όλο το νομοσχέδιο δεν είναι συντεχνιακό? Δεν καλύπτει θεσούλες σε άλλες ειδικότητες που θα περίσσευαν με την αύξηση ωραρίου? Κατηγορούν κάποιοι τους Πληροφορικούς για τα ιδιαίτερα? Μα αλήθεια, με αυτό το λύκειο δεν θα αυξηθούν τα ιδιαίτερα όλων των άλλων ειδικοτήτων και από την Α' Λυκείου κιόλας? Κατηγορούν κάποιοι τους Πληροφορικούς ότι το μάθημά τους απαιτεί τη συγγραφή αλγορίθμου στο χαρτί και όχι στον ΗΥ και συνεπώς δεν χρειάζεται το μάθημα. Μα αλήθεια, στη χημεία, βιολογία, αρχαία, κλπ οι μαθητές θα εξετάζονται μέσω πραγματικών πειραμάτων, μέσω ενέσεων, επιδημιών και εξέταση κατά αντιπαράσταση στα αρχαία? Κατηγορούν κάποιοι τους Πληροφορικούς ότι επιθυμούν τον εξοστρακισμό της Χημείας? Μα αλήθεια, διαβασε κανείς κάποια τετοια πρόταση? Λυπάμαι πάρα πολύ που το έτος 2013 ακούγονται τέτοιες απόψεις. Δεν νομίζω ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος μπορεί να ισχυριστεί ότι στο Λύκειο δεν πρέπει να διδάσκονται ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ δεν μπορεί και δεν πρέπει να διδάσκεται στο δημοτικό. Είναι απαράδεκτο! Το Ελληνικό Κράτος ξοδεύτηκε να σπουδάσει Πληροφορικούς για να τους στείλει να κάνουν ζωγραφική στο Δημοτικό. Ίσως στην ΣΤ μπορεί κάτι να προσφέρει. Τα παιδιά του δημοτικού δεν μπορούν να αφομοιώσουν έννοιες Πληροφορικής και υπάρχει ο εξής κίνδυνος: Φίλος μου που το παιδί του κάνει Πληροφορική στην Α' Δημοτικού, όταν του ζήτησε να κάνει μια απλή πράξη το παιδί έτρεξε να ανοίξει τον ΗΥ και την αριθμομηχανή. Καταλαβαίνετε τι πάτε να κάνετε? Έχετε μελετήσει επιστημονικά το ζήτημα? Τώρα στις προτάσεις. Θεωρώ ότι το σύστημα θα ξεκάνει τους μαθητές. Δεν είναι δυνατόν να μετράνε οι βαθμοί όλων των τάξεων. Ο Αρσένης πρότεινε κάτι παραπλήσιο και έγινε χαμός σε όλη τη Χώρα. Το προτεινόμενο σύστημα είναι κατά τη γνώμη μου άκρως συντεχνιακό. Ένας που γνωρίζει τα της εκπαίδευσης μπορεί εύκολα να το καταλάβει και ας μην το παραδέχεται κανείς. Θετική η προσέγγιση της Πολιτικής Παιδείας, το Project θέλει επιγόντως αλλαγή στον τρόπο διδασκαλίας διότι η μαθητές δεν έχουν μάθει να δουλεύουν με αυτό τον τρόπο. Ίσως αν μειωνόταν οι μαθητές σε κάθε τμήμα τότε να βελτιωνόταν η κατάσταση. Αλλά ξέχασα, εμείς θέλουμε να διώξουμε καθηγητές, τι λέμε τώρα. Τέλος, και εγώ πρέπει να πω πως είναι απαράδεκτη η κατάργηση της Πληροφορικής στο Λύκειο. Πρέπει οπωσδήποτε να είναι μάθημα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ στην Α' και στη Β'. Αλλάξτε και το πρόγραμμα σπουδών της. Υπάρχουν τόσα ζητήματα: Πολυμνέσα, Βάσεις Δεδομένων, Δίκτυα, κ.λπ. Οι μαθητές πρέπει να τα γνωρίζουν αυτά! Σαν εξεταζόμενο μάθημα, ρωτήστε τους Πανεπιστημιακούς. Αν το θέλουν βάλτε το και στην Γ' αν όχι τότε μόνο στις δύο πρώτες Τάξεις είναι αρκετό. Ευχαριστώ