Η υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής στο αναλυτικό πρόγραμμα του Λυκείου που προτείνεται θα έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της Πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μια επιστήμη αιχμής οικονομικά παγκοσμίως. Η προηγούμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση το 1997 επέλεξε να ονομάσει μια κατεύθυνση «Τεχνολογική» και να της αποδώσει 2 μαθήματα Πληροφορικής (το ένα καταργήθηκε σταδιακά). 16 χρόνια μετά, μια νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση έρχεται να διορθώσει το λάθος της προηγούμενης και να καταργήσει τα μαθήματα Πληροφορικής; Έπαψε να υπάρχει η αναγκαιότητα;
Το σχέδιο προβλέπει ότι τα εξεταζόμενα μαθήματα στην Θετική Κατεύθυνση θα είναι η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Χημεία. ∆εν προβλέπει,ωστόσο, ότι υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός σχολών Πληροφορικής (πάνω από 50) και άλλες τόσες πολυτεχνικές και θετικές σχολές (Μαθηματικό, Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι Μηχανικοί, Αυτοματισμού, Ηλεκτρονικοί κτλ.) που εξετάζονται και θεωρούν ως βασικά τα μαθήματα αλγοριθμικής και προγραμματισμού, ενώ δεν ασχολούνται σχεδόν καθόλου µε το αντικείμενο της Χημείας. Συνεπώς, θεωρούµε παράλογο να εισάγεται φοιτητής σε όλες αυτές τις σχολές χωρίς να έχει διδαχθεί εκ των προτέρων τουλάχιστον τα βασικά της αλγοριθμικής, δηλαδή της διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων. Άρα, θα πρέπει να δίνεται επιλογή στον μαθητή ανάμεσα σε μάθημα Χημείας ή Πληροφορικής.
Η υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής στο αναλυτικό πρόγραμμα του Λυκείου που προτείνεται θα έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της Πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μια επιστήμη αιχμής οικονομικά παγκοσμίως. Η προηγούμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση το 1997 επέλεξε να ονομάσει μια κατεύθυνση «Τεχνολογική» και να της αποδώσει 2 μαθήματα Πληροφορικής (το ένα καταργήθηκε σταδιακά). 16 χρόνια μετά, μια νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση έρχεται να διορθώσει το λάθος της προηγούμενης και να καταργήσει τα μαθήματα Πληροφορικής; Έπαψε να υπάρχει η αναγκαιότητα; Το σχέδιο προβλέπει ότι τα εξεταζόμενα μαθήματα στην Θετική Κατεύθυνση θα είναι η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Χημεία. ∆εν προβλέπει,ωστόσο, ότι υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός σχολών Πληροφορικής (πάνω από 50) και άλλες τόσες πολυτεχνικές και θετικές σχολές (Μαθηματικό, Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι Μηχανικοί, Αυτοματισμού, Ηλεκτρονικοί κτλ.) που εξετάζονται και θεωρούν ως βασικά τα μαθήματα αλγοριθμικής και προγραμματισμού, ενώ δεν ασχολούνται σχεδόν καθόλου µε το αντικείμενο της Χημείας. Συνεπώς, θεωρούµε παράλογο να εισάγεται φοιτητής σε όλες αυτές τις σχολές χωρίς να έχει διδαχθεί εκ των προτέρων τουλάχιστον τα βασικά της αλγοριθμικής, δηλαδή της διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων. Άρα, θα πρέπει να δίνεται επιλογή στον μαθητή ανάμεσα σε μάθημα Χημείας ή Πληροφορικής.