Προς τον κύριο Υπουργό:
Η σύγκριση του υφιστάμενου συστήματος (κατευθύνσεων με τέσσερα βασικά μαθήματα) με το νέο προτεινόμενο (ομάδων προσανατολισμού) οδηγεί στος εξής απλό συμπέρασμα:
στη Γ' λυκείου:
- το μόνο γνωστικό αντικείμενο που απαλείφεται είναι η Αλγοριθμική (μάθημα ΑΕΠΠ), που λανθασμένα χαρακτηρίζουν πολλοί ημιμαθείς ως γνωστικό αντικείμενο αποκλειστικά και μόνο συνδεδεμένο με την Πληροφορική
- τό μόνο νέο αντικείμενο είναι : Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΤΙΚΆ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ!
το ερωτήματά μου είναι ΓΙΑΤΙ; ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ; το γνωστικό αντικείμενο που αφαιρείτε το θεωρείτε εξειδικευμένο; απευθύνεται σε λίγους; θα απασχολήσει λίγους στη μετέπειτα ακαδημαϊκή τους πορεία; δεν αποτελεί "γενική παιδεία;", δεν θα βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τον κόσμο; έχει μικρή εφαρμογή στον σύγχρονο κόσμο;
αντιστρέφω (σε κατάφαση) όλα τα προηγούμενα ερωτήματα για το γνωστικό αντικείμενο που προσθέσατε, χωρίς ταυτόχρονα να θεωρώ λάθος την προσθήκη του. Έχετε σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και γνωρίζετε καλύτερα από εμένα.
Προς τους φίλους και εκλεκτούς συναδέλφους Χημικούς: Το "ή" είναι διαζευτικό, δε σημαίνει ΑΦΑΙΡΕΣΗ της Χημείας, δε σημαίνει υποτίμηση της σπουδαιότητας αυτής της επιστήμης, ΣΗΜΑΙΝΕΙ μία επιπλέον επιλογή και δυνατότητα στα παιδιά μας. Ας επιλέξουν εκείνα τί προσανατολισμό θέλουν. Δεν είπαμε όχι στη Χημεία. Όλοι θέλαμε (όταν ήμασταν μαθητές) να μαθαίνουμε πράγματα τα οποία θα μας ήταν χρήσιμα στη συνέχεια των σπουδών μας. Δε θέλω να σας χρεώσω (όσοι σχολιάσατε αρνητικά) τον φόβο ότι η Αλγοριθμική θα είναι περισσότερο ενδιαφέρουσα απ' ότι η Χημεία στους μαθητές.
και λίγη βιβλιογραφία: σχολικό βιβλίο Α.Ε.Π.Π,
σελ 25. "Η θεωρία των αλγορίθμων έχει μεγάλη παράδοση και η ηλικία μερικών αλγορίθμων αριθμεί χιλιάδες χρόνια, όπως για παράδειγμα ο αλγόριθμος του Ευκλείδη για την εύρεση του μέγιστου κοινού διαιρέτη δύο αριθμών ή το λεγόμενο κόσκινο του Ερατοσθένη για την εύρεση των πρώτων αριθμών από το 1 έως το n"
"σήμερα, χρησιμοποιείται για να δηλώσει μεθόδους που εφαρμόζονται για την επίλυση προβλημάτων..."
σελ. 26 "...Η έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με προβλήματα Πληροφορικής"
ΤΕΛΟΣ, όσοι από εμάς έχουμε στην τσέπη μας ένα κινητό τηλέφωνο, ταυτόχρονα στην τσέπη μας έχουμε χιλιάδες αλγορίθμους που έχουν γίνει "κώδικας".
Προς τον κύριο Υπουργό: Η σύγκριση του υφιστάμενου συστήματος (κατευθύνσεων με τέσσερα βασικά μαθήματα) με το νέο προτεινόμενο (ομάδων προσανατολισμού) οδηγεί στος εξής απλό συμπέρασμα: στη Γ' λυκείου: - το μόνο γνωστικό αντικείμενο που απαλείφεται είναι η Αλγοριθμική (μάθημα ΑΕΠΠ), που λανθασμένα χαρακτηρίζουν πολλοί ημιμαθείς ως γνωστικό αντικείμενο αποκλειστικά και μόνο συνδεδεμένο με την Πληροφορική - τό μόνο νέο αντικείμενο είναι : Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΤΙΚΆ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ! το ερωτήματά μου είναι ΓΙΑΤΙ; ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ; το γνωστικό αντικείμενο που αφαιρείτε το θεωρείτε εξειδικευμένο; απευθύνεται σε λίγους; θα απασχολήσει λίγους στη μετέπειτα ακαδημαϊκή τους πορεία; δεν αποτελεί "γενική παιδεία;", δεν θα βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τον κόσμο; έχει μικρή εφαρμογή στον σύγχρονο κόσμο; αντιστρέφω (σε κατάφαση) όλα τα προηγούμενα ερωτήματα για το γνωστικό αντικείμενο που προσθέσατε, χωρίς ταυτόχρονα να θεωρώ λάθος την προσθήκη του. Έχετε σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και γνωρίζετε καλύτερα από εμένα. Προς τους φίλους και εκλεκτούς συναδέλφους Χημικούς: Το "ή" είναι διαζευτικό, δε σημαίνει ΑΦΑΙΡΕΣΗ της Χημείας, δε σημαίνει υποτίμηση της σπουδαιότητας αυτής της επιστήμης, ΣΗΜΑΙΝΕΙ μία επιπλέον επιλογή και δυνατότητα στα παιδιά μας. Ας επιλέξουν εκείνα τί προσανατολισμό θέλουν. Δεν είπαμε όχι στη Χημεία. Όλοι θέλαμε (όταν ήμασταν μαθητές) να μαθαίνουμε πράγματα τα οποία θα μας ήταν χρήσιμα στη συνέχεια των σπουδών μας. Δε θέλω να σας χρεώσω (όσοι σχολιάσατε αρνητικά) τον φόβο ότι η Αλγοριθμική θα είναι περισσότερο ενδιαφέρουσα απ' ότι η Χημεία στους μαθητές. και λίγη βιβλιογραφία: σχολικό βιβλίο Α.Ε.Π.Π, σελ 25. "Η θεωρία των αλγορίθμων έχει μεγάλη παράδοση και η ηλικία μερικών αλγορίθμων αριθμεί χιλιάδες χρόνια, όπως για παράδειγμα ο αλγόριθμος του Ευκλείδη για την εύρεση του μέγιστου κοινού διαιρέτη δύο αριθμών ή το λεγόμενο κόσκινο του Ερατοσθένη για την εύρεση των πρώτων αριθμών από το 1 έως το n" "σήμερα, χρησιμοποιείται για να δηλώσει μεθόδους που εφαρμόζονται για την επίλυση προβλημάτων..." σελ. 26 "...Η έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με προβλήματα Πληροφορικής" ΤΕΛΟΣ, όσοι από εμάς έχουμε στην τσέπη μας ένα κινητό τηλέφωνο, ταυτόχρονα στην τσέπη μας έχουμε χιλιάδες αλγορίθμους που έχουν γίνει "κώδικας".