Νιώθω με τη σειρά μου ότι πρέπει να δικαιολογήσω το αυτονόητο τονίζοντας τα εξής:
1) κανείς δεν καταλαβαίνει ότι το μοναδικό μάθημα που καταργεί το καινούργιο σύστημα είναι η ΑΕΠΠ γιατί φοβούνται να πειράξουν μαθηματικούς, φυσικούς και χημικούς;
2) είναι το μοναδικό μάθημα που διδάσκει αλγοριθμικη σκεψη με έναν τρόπο τελείως διαφορετικό κ ίσως πιο ποιοτικό ακόμα και από τα μαθηματικά!
3) γιατί οι μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν στους Ηλεκτρολογους ή στους μαθηματικούς να πρέπει να δώσουν πανελλαδικά χημεία ενώ δεν θα τη ξανασυναντήσουν σε αντίθεση με την ΑΕΠΠ?
4) γιατί το Υπουργείο δεν λαμβάνει υπόψη του τις προτιμήσεις των παιδιών, των γονιών, των εκπαιδευτικων αλλά και των ίδιων των πανεπιστημιων;
Ελπίζω ότι η δημόσια διαβούλευση θα αναδείξει τη σπουδαιότητα του μαθήματος της ΑΕΠΠ και το Υπουργείο θα αναθεωρήσει!
Τότε θα ζούμε σε μια χώρα με πραγματική δημοκρατία.
Νιώθω με τη σειρά μου ότι πρέπει να δικαιολογήσω το αυτονόητο τονίζοντας τα εξής: 1) κανείς δεν καταλαβαίνει ότι το μοναδικό μάθημα που καταργεί το καινούργιο σύστημα είναι η ΑΕΠΠ γιατί φοβούνται να πειράξουν μαθηματικούς, φυσικούς και χημικούς; 2) είναι το μοναδικό μάθημα που διδάσκει αλγοριθμικη σκεψη με έναν τρόπο τελείως διαφορετικό κ ίσως πιο ποιοτικό ακόμα και από τα μαθηματικά! 3) γιατί οι μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν στους Ηλεκτρολογους ή στους μαθηματικούς να πρέπει να δώσουν πανελλαδικά χημεία ενώ δεν θα τη ξανασυναντήσουν σε αντίθεση με την ΑΕΠΠ? 4) γιατί το Υπουργείο δεν λαμβάνει υπόψη του τις προτιμήσεις των παιδιών, των γονιών, των εκπαιδευτικων αλλά και των ίδιων των πανεπιστημιων; Ελπίζω ότι η δημόσια διαβούλευση θα αναδείξει τη σπουδαιότητα του μαθήματος της ΑΕΠΠ και το Υπουργείο θα αναθεωρήσει! Τότε θα ζούμε σε μια χώρα με πραγματική δημοκρατία.