δ. Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας επιπέδου 4, που χορηγείται στους αποφοίτους της Τάξης Μαθητείας των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.),
ε. Δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας επιπέδου 4, που χορηγείται στους αποφοίτους Ι.Ε.Κ. ..........................................................................................
Ακαδημαικά και πρακτικά τα ΕΠΑΛ ειναι δευτεροβάθμια επιεπέδου λυκείου επίπεδο 3
Το ενα επιπλέον έτος των επαλ χωρίς πιστοποίηση πραγματικά πρέπει να δίνει επίπεδο 4.
Τα ΙΕΚ απόφοιτοι ήδη λυκείου πιστοποιοιούνται με παννελήνιες εξετάσεις μετα απο τυπικά δύο ετη σπουδών, ποιός καθορίζει οτι το ΕΠΑΛ συν ενα έτος είναι σε επίπεδο το ίδιο με ενα απόφοιτο ΙΕΚ, μήπως η πιστοποίηση τους στις ίδιες εξετάσεις με τα ΙΕΚ?
Τα ΙΕΚ εξισώνονται ακαδημαικά με τα HND στο ευρωπαικό πλαίσιο προσόντων και μιάς κάποιος με ΗΝD μόλις ερθει ελλάδα έχει επίπεδο 5 τότε βάσει της ισότητας των ευρωπαίων πολιτών πρέπει και ο Ελληνας να ενταχθεί στο ίδιο ή και σε ανώτερο επίπεδο.
Υπάρχει ενας ιδιότυπος ρατσισμός για τα ΙΕΚ απο το υπουργείο, τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση δίνει.
3. Με κοινές αποφάσεις του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, και κατά περίπτωση συναρμόδιων Υπουργών, καταρτίζεται εθνικός κατάλογος αναγνωρισμένων επαγγελμάτων και καθορίζονται τα επίπεδα επαγγελματικής κατάρτισης, που προβλέπονται για κάθε επάγγελμα
..........................................................................
Συνέχεια ακούω για μέλη των επιμελητηρίων που πιάνουν εναν εναν τους βουλευτές και τους πιέζουν να μην δώσουν στα ΙΕΚ επαγγελματικά δικαιώματα που θίγουν τα ΑΕΙ-ΤΕΙ απο δημοσιεύσεις απροκάλυπτα και επώνυμα ώστε να χρεωθούν αυτοί στο ποιός βοήθησε.
Υπενθυμίζω ότι η παρακώλυση εξέλιξης των αποφοίτων ΙΕΚ ενω έχουν τα προσόντα προς χάριν των συντεχνιών που έχουν μέσο στην βουλή είναι παράβαση καθήκοντος απο μεριά των βουλευτών, μέλων της διοικησης του ΕΟΠΠΕΠ (που έχει αγαστή συνεργασία με τα επιμελητήρια) και οποιουδήποτε διαπρατει ποινικό αδίκημα απο οποιαδήποτε θέση.
Οι βουλευτες αυτοί που παίζουν το παιχνίδι των επιμελητηρίων (ΟΕΕ)θα πρέπει να θυμώνται οτι δεν τους ψήφισαν τα επιμελητήρια και να κρατούν πιό αντικειμενική στάση παρα τις άνωθεν πιέσεις!
6. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται κατόπιν εισήγησης του ΔΣ του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και βάσει των προγραμματικών συμφωνιών του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. με τα Επαγγελματικά Επιμελητήρια ή και τις Επιστημονικές Ενώσεις, ρυθμίζεται κάθε λεπτομερειακό ζήτημα της παρούσας παραγράφου.
...........................................................................
σε προσωπική μου επικοινωνία με εκπρόσωπους του εοππεπ τους εξήγησα οτι τα επιμελητήρια έχουν ως εγγεγραμένα μέλη αποφοίτους ΑΕΙ και βάσει του καταστατικού τους έχουν ώς υποχρέωση να διαφυλάτουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των μελών τους έναντι των άλλων.
Απο ότι κατάλαβα ο ΕΟΠΠΕΠ μας βάζει τον λύκο (τα επιμελητήρια) να φυλλάει τα πρόβατα(ΙΕΚ)ενω παραβάινει την έννοια της αποστολής του που
βασει του καταστατικού ίδρυσης και σύστασης του και ιδιαίτερα του
άρθρου 13 παράγραφος 2 έχει ως σκοπό της δημιουργία εθνικού πλαισίου προσόντων και αντιστοίχηση του με το ευρωπαικό όπως επίσης και αναβάθμισης των ΙΕΚ και διαφύλαξη των δικαιωμάτων των διπλωματούχων.
Η διοίκηση του ΕΟΠΠΕΠ διαπράτει ποινικό αδίκημα αυτό της παράβασης καθήκοντος γιατί αντιστοιχεί τα ΙΕΚ σε μονοετή μεταλυκειακές σπουδές ενω τα ΙΕΚ ειναι διετή χωρίς να λάβουμε υπόψιν την πιστοποίηση όπως και το εξάμηνο της πρακτικής.
Για τα παραπάνω και με γνώμονα την αντικειμενικότητα του υπουργείου απέναντι σε Ελληνες πολίτες προτείνω τα ΙΕΚ να μην αφεθούν στα χέρια του ΕΟΠΠΕΠ που κάνει απλή δουλειά διαχειριστή με καταστροφικές συνέπειες για χιλιάδες αποφοίτους ΙΕΚ, όπως και πραγματική αντιστοίχηση στο επίπεδο 5 διετών σπουδών χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η πιστοποίηση .
Η καλή επίδοση στην πιστοποίηση θα πρέπει να οδηγεί στο επίπεδο 6.
μετα τιμής
καθηγητής ΙΕΚ Μ.Α.
δ. Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας επιπέδου 4, που χορηγείται στους αποφοίτους της Τάξης Μαθητείας των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), ε. Δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας επιπέδου 4, που χορηγείται στους αποφοίτους Ι.Ε.Κ. .......................................................................................... Ακαδημαικά και πρακτικά τα ΕΠΑΛ ειναι δευτεροβάθμια επιεπέδου λυκείου επίπεδο 3 Το ενα επιπλέον έτος των επαλ χωρίς πιστοποίηση πραγματικά πρέπει να δίνει επίπεδο 4. Τα ΙΕΚ απόφοιτοι ήδη λυκείου πιστοποιοιούνται με παννελήνιες εξετάσεις μετα απο τυπικά δύο ετη σπουδών, ποιός καθορίζει οτι το ΕΠΑΛ συν ενα έτος είναι σε επίπεδο το ίδιο με ενα απόφοιτο ΙΕΚ, μήπως η πιστοποίηση τους στις ίδιες εξετάσεις με τα ΙΕΚ? Τα ΙΕΚ εξισώνονται ακαδημαικά με τα HND στο ευρωπαικό πλαίσιο προσόντων και μιάς κάποιος με ΗΝD μόλις ερθει ελλάδα έχει επίπεδο 5 τότε βάσει της ισότητας των ευρωπαίων πολιτών πρέπει και ο Ελληνας να ενταχθεί στο ίδιο ή και σε ανώτερο επίπεδο. Υπάρχει ενας ιδιότυπος ρατσισμός για τα ΙΕΚ απο το υπουργείο, τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση δίνει. 3. Με κοινές αποφάσεις του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, και κατά περίπτωση συναρμόδιων Υπουργών, καταρτίζεται εθνικός κατάλογος αναγνωρισμένων επαγγελμάτων και καθορίζονται τα επίπεδα επαγγελματικής κατάρτισης, που προβλέπονται για κάθε επάγγελμα .......................................................................... Συνέχεια ακούω για μέλη των επιμελητηρίων που πιάνουν εναν εναν τους βουλευτές και τους πιέζουν να μην δώσουν στα ΙΕΚ επαγγελματικά δικαιώματα που θίγουν τα ΑΕΙ-ΤΕΙ απο δημοσιεύσεις απροκάλυπτα και επώνυμα ώστε να χρεωθούν αυτοί στο ποιός βοήθησε. Υπενθυμίζω ότι η παρακώλυση εξέλιξης των αποφοίτων ΙΕΚ ενω έχουν τα προσόντα προς χάριν των συντεχνιών που έχουν μέσο στην βουλή είναι παράβαση καθήκοντος απο μεριά των βουλευτών, μέλων της διοικησης του ΕΟΠΠΕΠ (που έχει αγαστή συνεργασία με τα επιμελητήρια) και οποιουδήποτε διαπρατει ποινικό αδίκημα απο οποιαδήποτε θέση. Οι βουλευτες αυτοί που παίζουν το παιχνίδι των επιμελητηρίων (ΟΕΕ)θα πρέπει να θυμώνται οτι δεν τους ψήφισαν τα επιμελητήρια και να κρατούν πιό αντικειμενική στάση παρα τις άνωθεν πιέσεις! 6. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται κατόπιν εισήγησης του ΔΣ του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και βάσει των προγραμματικών συμφωνιών του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. με τα Επαγγελματικά Επιμελητήρια ή και τις Επιστημονικές Ενώσεις, ρυθμίζεται κάθε λεπτομερειακό ζήτημα της παρούσας παραγράφου. ........................................................................... σε προσωπική μου επικοινωνία με εκπρόσωπους του εοππεπ τους εξήγησα οτι τα επιμελητήρια έχουν ως εγγεγραμένα μέλη αποφοίτους ΑΕΙ και βάσει του καταστατικού τους έχουν ώς υποχρέωση να διαφυλάτουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των μελών τους έναντι των άλλων. Απο ότι κατάλαβα ο ΕΟΠΠΕΠ μας βάζει τον λύκο (τα επιμελητήρια) να φυλλάει τα πρόβατα(ΙΕΚ)ενω παραβάινει την έννοια της αποστολής του που βασει του καταστατικού ίδρυσης και σύστασης του και ιδιαίτερα του άρθρου 13 παράγραφος 2 έχει ως σκοπό της δημιουργία εθνικού πλαισίου προσόντων και αντιστοίχηση του με το ευρωπαικό όπως επίσης και αναβάθμισης των ΙΕΚ και διαφύλαξη των δικαιωμάτων των διπλωματούχων. Η διοίκηση του ΕΟΠΠΕΠ διαπράτει ποινικό αδίκημα αυτό της παράβασης καθήκοντος γιατί αντιστοιχεί τα ΙΕΚ σε μονοετή μεταλυκειακές σπουδές ενω τα ΙΕΚ ειναι διετή χωρίς να λάβουμε υπόψιν την πιστοποίηση όπως και το εξάμηνο της πρακτικής. Για τα παραπάνω και με γνώμονα την αντικειμενικότητα του υπουργείου απέναντι σε Ελληνες πολίτες προτείνω τα ΙΕΚ να μην αφεθούν στα χέρια του ΕΟΠΠΕΠ που κάνει απλή δουλειά διαχειριστή με καταστροφικές συνέπειες για χιλιάδες αποφοίτους ΙΕΚ, όπως και πραγματική αντιστοίχηση στο επίπεδο 5 διετών σπουδών χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η πιστοποίηση . Η καλή επίδοση στην πιστοποίηση θα πρέπει να οδηγεί στο επίπεδο 6. μετα τιμής καθηγητής ΙΕΚ Μ.Α.