Η τέταρτη χρονιά που προορίζεται για τον θεσμό της μαθητείας είναι καταδικασμένη σε αποτυχία μιας δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε όλη την επικράτεια σε ευρεία κλίμακα.
-Με το ποσοστό της ανεργίας των νέων πάνω από 60% για ποιες θέσεις μαθητείας μιλάμε; Εκτός και αν θέλουμε να το αυξήσουμε βοηθώντας τους λίγους εργοδότες να απολύσουν και τους υπόλοιπους απασχολούμενους με κανονική μισθωτή εργασία.
-Για την νησιωτική Ελλάδα της εποχιακής, (μόνο καλοκαίρι), αγοράς εργασίας πότε θα γίνεται η μαθητεία; Ιούλιο και Αύγουστο μόνο; Και με ποια μορφή; Μήπως αυτή που γνωρίσαμε με τους εκατοντάδες μαθητές τουριστικών επαγγελμάτων από πρώην ανατολικοευρωπαικές χώρες η εκμετάλλευση των οποίων χάριν μαθητείας στα ξενοδοχεία όλης της χώρας, οδηγεί σε μαρασμό ολόκληρα χωριά που ζουν από τους ξενοδοχο- υπαλλήλους τους.
Πιστεύω ακράδαντα πως η τέταρτη χρονιά πρέπει να αφιερωθεί στην εξειδίκευση στο αντικείμενο με διευκόλυνση ίσως (αλλά όχι υποχρέωση) της μαθητείας όπου είναι εφικτή.
Η τέταρτη χρονιά που προορίζεται για τον θεσμό της μαθητείας είναι καταδικασμένη σε αποτυχία μιας δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε όλη την επικράτεια σε ευρεία κλίμακα. -Με το ποσοστό της ανεργίας των νέων πάνω από 60% για ποιες θέσεις μαθητείας μιλάμε; Εκτός και αν θέλουμε να το αυξήσουμε βοηθώντας τους λίγους εργοδότες να απολύσουν και τους υπόλοιπους απασχολούμενους με κανονική μισθωτή εργασία. -Για την νησιωτική Ελλάδα της εποχιακής, (μόνο καλοκαίρι), αγοράς εργασίας πότε θα γίνεται η μαθητεία; Ιούλιο και Αύγουστο μόνο; Και με ποια μορφή; Μήπως αυτή που γνωρίσαμε με τους εκατοντάδες μαθητές τουριστικών επαγγελμάτων από πρώην ανατολικοευρωπαικές χώρες η εκμετάλλευση των οποίων χάριν μαθητείας στα ξενοδοχεία όλης της χώρας, οδηγεί σε μαρασμό ολόκληρα χωριά που ζουν από τους ξενοδοχο- υπαλλήλους τους. Πιστεύω ακράδαντα πως η τέταρτη χρονιά πρέπει να αφιερωθεί στην εξειδίκευση στο αντικείμενο με διευκόλυνση ίσως (αλλά όχι υποχρέωση) της μαθητείας όπου είναι εφικτή.