Δυστυχώς παρατήρησα ότι στο σχέδιο νόμου, δεν περιλαμβάνεται το μάθημα της πληροφορικής (εάν εξαιρέσουμε την δίωρη επιλογή στην α’ λυκείου).
Πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει υποχρεωτικό δίωρο μάθημα γενικής παιδείας και στις τρεις τάξεις του Λυκείου, όπου θα μετράει ο βαθμός του μαθήματος και θα περιλαμβάνει δεξιότητες υπολογιστών.
Επιπλέον θα πρέπει στη Β’ Λυκείου να υπάρχει μάθημα αλγοριθμικής/προγραμματισμού, σε όσους ακολουθούν θετική κατεύθυνση.
Τέλος για την Γ’ Λυκείου θα πρέπει να υπάρχει μάθημα πανελληνίως εξεταζόμενο, σχετικό με τον προγραμματισμό (π.χ. ΑΕΠΠ).
Δεν ξέρω για ποιο λόγο αφαιρέθηκε η πληροφορική. Θεωρώ ότι οι ώρες που διατίθενται στο λύκειο είναι ελάχιστες. Περίμενα να γίνει με το νέο σχέδιο αύξηση των ωρών και αναβάθμιση του προγράμματος σπουδών.
Η πληροφορική είναι απαραίτητη είτε ως δεξιότητα είτε ως επιστήμη.
Δυστυχώς παρατήρησα ότι στο σχέδιο νόμου, δεν περιλαμβάνεται το μάθημα της πληροφορικής (εάν εξαιρέσουμε την δίωρη επιλογή στην α’ λυκείου). Πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει υποχρεωτικό δίωρο μάθημα γενικής παιδείας και στις τρεις τάξεις του Λυκείου, όπου θα μετράει ο βαθμός του μαθήματος και θα περιλαμβάνει δεξιότητες υπολογιστών. Επιπλέον θα πρέπει στη Β’ Λυκείου να υπάρχει μάθημα αλγοριθμικής/προγραμματισμού, σε όσους ακολουθούν θετική κατεύθυνση. Τέλος για την Γ’ Λυκείου θα πρέπει να υπάρχει μάθημα πανελληνίως εξεταζόμενο, σχετικό με τον προγραμματισμό (π.χ. ΑΕΠΠ). Δεν ξέρω για ποιο λόγο αφαιρέθηκε η πληροφορική. Θεωρώ ότι οι ώρες που διατίθενται στο λύκειο είναι ελάχιστες. Περίμενα να γίνει με το νέο σχέδιο αύξηση των ωρών και αναβάθμιση του προγράμματος σπουδών. Η πληροφορική είναι απαραίτητη είτε ως δεξιότητα είτε ως επιστήμη.