Το μάθημα της Αλγοριθμικής όχι μόνο θα πρέπει να παραμείνει στις Πανελλαδικές εξετάσεις αλλά θα πρέπει γίνει υποχρεωτικό για τους μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν σπουδές σχετικές με την πληροφορική. Αυτή είναι η γνώμη των περισσοτέρων πανεπιστημιακών (αν όχι όλων), αλλά και της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών. Σε έρευνα που έγινε τον Ιανουάριο του 2011 , για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας, με τίτλο «ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΕΠΙ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ», φαίνεται ξεκάθαρα η αναγκαιότητα ύπαρξης της πληροφορικής στο Λύκειο.
Στο ερώτημα «Ποιά μαθήματα πρέπει να είναι υποχρεωτικά και ποιά επιλογής;”, το μάθημα της πληροφορικής, με ποσοστό 84,3%, κατατάσσεται στα υποχρεωτικά μαθήματα (4ο κατά σειρά προτίμησης από 19 συνολικά μαθήματα).
Aναγκαιότητα είναι η ύπαρξη Πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος Επιστήμης Υπολογιστών, προκειμένου οι μαθητές να συνεχίζουν τις σπουδές τους στα δεκάδες Τμήματα Πληροφορικής Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής προφανώς δεν εξυπηρετεί γι'αυτό όχι μόνο αποσοβήθηκε αλλά και δεν λήφθηκε υπόψιν στον σχεδιασμό του Νομοσχεδίου γιά το Νέο Λύκειο.
Γιατί άραγε; Τροφή γιά σκέψη
Το μάθημα της Αλγοριθμικής όχι μόνο θα πρέπει να παραμείνει στις Πανελλαδικές εξετάσεις αλλά θα πρέπει γίνει υποχρεωτικό για τους μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν σπουδές σχετικές με την πληροφορική. Αυτή είναι η γνώμη των περισσοτέρων πανεπιστημιακών (αν όχι όλων), αλλά και της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών. Σε έρευνα που έγινε τον Ιανουάριο του 2011 , για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας, με τίτλο «ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΕΠΙ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ», φαίνεται ξεκάθαρα η αναγκαιότητα ύπαρξης της πληροφορικής στο Λύκειο. Στο ερώτημα «Ποιά μαθήματα πρέπει να είναι υποχρεωτικά και ποιά επιλογής;”, το μάθημα της πληροφορικής, με ποσοστό 84,3%, κατατάσσεται στα υποχρεωτικά μαθήματα (4ο κατά σειρά προτίμησης από 19 συνολικά μαθήματα). Aναγκαιότητα είναι η ύπαρξη Πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος Επιστήμης Υπολογιστών, προκειμένου οι μαθητές να συνεχίζουν τις σπουδές τους στα δεκάδες Τμήματα Πληροφορικής Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής προφανώς δεν εξυπηρετεί γι'αυτό όχι μόνο αποσοβήθηκε αλλά και δεν λήφθηκε υπόψιν στον σχεδιασμό του Νομοσχεδίου γιά το Νέο Λύκειο. Γιατί άραγε; Τροφή γιά σκέψη