Στην Ομάδα Προσανατολισμού των Τεχνολογικών Εφαρμογών στην Α’ τάξη, δεν είναι κατανοητό γιατί απουσιάζει εισαγωγικό μάθημα του Τομέα Δομικών Έργων, δεδομένου του εύρους των τεχνικών επαγγελμάτων που εκπροσωπεί;
Το Τεχνικό σχέδιο, "η γλώσσα των τεχνικών", είναι το μάθημα που κάνει την ειδοποιό διαφορά μεταξύ τεχνικού και εργάτη. Η διδασκαλία του δεν πρέπει να γίνεται σε λιγότερες απο 3-4 ωρες. Το 2ωρο/εβδομάδα έχει αποδειχτεί ήδη στα Ε.Π.Α.Λ, πέραν πάσης αμφιβολίας, ανεπαρκές.
Η Τάξη Μαθητείας του προαιρετικού 4ου έτους σπουδών, λόγω και αδυναμίας εφαρμογής σε όλη την Ελλάδα για αντικειμενικούς λόγους, (ανεργία-εποχικότητα αγοράς εργασίας κ.α.), πρέπει να αντικατασταθεί από τάξη εξειδίκευσης, με διευκόλυνση ίσως της μαθητείας όπου είναι δυνατό και επιθυμητό από τις τοπικές κοινωνίες .
Στην Ομάδα Προσανατολισμού των Τεχνολογικών Εφαρμογών στην Α’ τάξη, δεν είναι κατανοητό γιατί απουσιάζει εισαγωγικό μάθημα του Τομέα Δομικών Έργων, δεδομένου του εύρους των τεχνικών επαγγελμάτων που εκπροσωπεί; Το Τεχνικό σχέδιο, "η γλώσσα των τεχνικών", είναι το μάθημα που κάνει την ειδοποιό διαφορά μεταξύ τεχνικού και εργάτη. Η διδασκαλία του δεν πρέπει να γίνεται σε λιγότερες απο 3-4 ωρες. Το 2ωρο/εβδομάδα έχει αποδειχτεί ήδη στα Ε.Π.Α.Λ, πέραν πάσης αμφιβολίας, ανεπαρκές. Η Τάξη Μαθητείας του προαιρετικού 4ου έτους σπουδών, λόγω και αδυναμίας εφαρμογής σε όλη την Ελλάδα για αντικειμενικούς λόγους, (ανεργία-εποχικότητα αγοράς εργασίας κ.α.), πρέπει να αντικατασταθεί από τάξη εξειδίκευσης, με διευκόλυνση ίσως της μαθητείας όπου είναι δυνατό και επιθυμητό από τις τοπικές κοινωνίες .