Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη πτυχιούχος1990 | 28 Νοεμβρίου 2009, 02:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ , κρίνω θετικά την τάραξη των λιμνάζοντων νερών του εκπαιδευτικού συστήματος.Υπάρχει όμως μια παράμετρος που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν. Ο τρόπος με το οποίο γίνονται οι εκάστοτε αλλαγές , παρόλο το αγαθό των προθέσεων , μπορεί να επηρεάσει πολύ αρνητικά και ανεπανόρθωτα τις ζωές των πολιτών , όταν δεν συνυπολογίζει ότι απευθύνεται σε έμψυχο ανθρώπινο δυναμικό κι όχι σε λογιστικές πράξεις. Γι' αυτόν τον σημαντικό λόγο θεσπίστηκαν κανόνες που αποζητούν τον σεβασμό των μερών , για να διασφαλιστεί η αρμονική συνύπαρξη , η συνεργασία ανάμεσα στα μέλη της κοινωνίας , αλλά και να οικοδομηθεί μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον πολίτη και το κράτος δικαίου. Η απρόσμενη , αναπάντεχη και ολοκληρωτική αλλαγή των κανόνων αυτών, κατά τη γνώμη μου, τείνει να διαταράξει την αξιοπιστία του κράτους και να γαλουχήσει ανθρώπους διακατεχόμενους από ανασφάλεια. Ο υπογραφόμενος συμπληρώνει 34 μήνες προϋπηρεσία τον Ιούνιο(λήψη πτυχίου:1990) και σε ηλικία 43 ετών πια , το καίριο ερώτημα που θέτει είναι:Τι θα πει στα παιδιά του όταν θα τον ρωτήσουν γιατί έμεινε άνεργος; Έχω την άποψη ότι θα πρέπει να αποκατασταθούν καταρχήν επαγγελματικά άμεσα όλοι όσοι εκπαιδευτικοί έχουν πάνω από 10 χρόνια κτήση πτυχίου.Προτεραιότητα λοιπόν σ΄ αυτούς τους εκπαιδευτικούς και εφαρμογή των νέων αξιοκρατικών κατά τα άλλα μέτρων από εκεί και πέρα ,αλλάζοντας σιγά-σιγά το ήδη υπάρχον , αμοιβαία σεβόμενο , κοινωνικό συμβόλαιο για το σύστημα προσλήψεων , αποφεύγοντας παράλληλα τον κλονισμό της σχέσης εμπιστοσύνης κράτους πολίτη.