Εγώ θα σας μιλήσω από την προσωπική μου εμπειρία. Έδωσα πανελλαδικές το 1998, Εκθεση, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία. Πέρασα σε σχολή Πληροφορικής. Θα ήθελα να σας αναφέρω πως για να καταλάβω την έννοια του προγραμματισμού και της αλγοριθμικής σκέψης έφτασα στο 2 έτος. Πέρα από αυτό μιλώντας με μαθητές μου, μου εχουν αναφέρει πως το μάθημα του προγραμματισμού τους βοήθησε πάρα πολύ, όχι μόνο όσοι πέρασαν σε σχολές πληροφορικής, αλλά και σε πολυτεχνικές σχολές. Πέρα από αυτό εγώ τη χημεία δεν την χρειάστηκα ποτέ μου. Και είναι οξύμωρο μαθητές οι οποίοι ενδιαφέρονται να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής να διδάσκονται χημεία κι όχι προγραμματισμό. Εγώ προσωπικά το θεωρώ ένα από τα πλεον απαραίτητα μαθήματα, έτσι ώστε και οι μαθητές να έχουν υπόβαθρο για τη συνέχεια των σπουδών τους.
Αν θέλουμε να συναγωνιστούμε το Πακιστάν, την Ινδία, την Κίνα και όλες της χώρες της Ε.Ε. στον τομέα της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών θα πρέπει να ξεφύγουμε από τα στενά όρια των αρχαίων ελληνικών.
Εγώ θα σας μιλήσω από την προσωπική μου εμπειρία. Έδωσα πανελλαδικές το 1998, Εκθεση, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία. Πέρασα σε σχολή Πληροφορικής. Θα ήθελα να σας αναφέρω πως για να καταλάβω την έννοια του προγραμματισμού και της αλγοριθμικής σκέψης έφτασα στο 2 έτος. Πέρα από αυτό μιλώντας με μαθητές μου, μου εχουν αναφέρει πως το μάθημα του προγραμματισμού τους βοήθησε πάρα πολύ, όχι μόνο όσοι πέρασαν σε σχολές πληροφορικής, αλλά και σε πολυτεχνικές σχολές. Πέρα από αυτό εγώ τη χημεία δεν την χρειάστηκα ποτέ μου. Και είναι οξύμωρο μαθητές οι οποίοι ενδιαφέρονται να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής να διδάσκονται χημεία κι όχι προγραμματισμό. Εγώ προσωπικά το θεωρώ ένα από τα πλεον απαραίτητα μαθήματα, έτσι ώστε και οι μαθητές να έχουν υπόβαθρο για τη συνέχεια των σπουδών τους. Αν θέλουμε να συναγωνιστούμε το Πακιστάν, την Ινδία, την Κίνα και όλες της χώρες της Ε.Ε. στον τομέα της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών θα πρέπει να ξεφύγουμε από τα στενά όρια των αρχαίων ελληνικών.