Επειδή μάλλον η χρήση της Ελληνικής γλώσσας δεν είναι το δυνατό μου σημείο, Μαθηματικός γαρ, δεν καταλαβαίνω από τη διατύπωση του άρθρου 4 πώς θα μαζεύει ένας υποψήφιος τα μόρια του για την εισαγωγή του, σε μία σχολή. Καταλαβαίνω ότι θα μετράνε οι βαθμοί των τριών τάξεων του Λυκείου(πολλαπλασιαζόμενοι με κάποιους συντελεστές), αλλά αυτό που δεν καθίσταται σαφές είναι τι θα γίνεται με τους τρεις αυτούς βαθμούς, τον μέσο όρο των γραπτών πανελληνίων και τον πιθανώς αναπροσαρμοσμένο βαθμό των τριών τάξεων του Λυκείου. Θα βγάζουμε νέο μέσο όρο ή μήπως ακόμα δεν έχετε αποφασίσει ούτε εσείς, αφού ούτως ή άλλως η πρώτη εφαρμογή θα γίνει (;) το σχολικό έτος 2015-2016; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μια φορά ας μην αφήσουμε ΤΙΠΟΤΑ να αποφασιστεί τελευταία στιγμή. ΤΩΡΑ διευκινίστε το.
Επειδή μάλλον η χρήση της Ελληνικής γλώσσας δεν είναι το δυνατό μου σημείο, Μαθηματικός γαρ, δεν καταλαβαίνω από τη διατύπωση του άρθρου 4 πώς θα μαζεύει ένας υποψήφιος τα μόρια του για την εισαγωγή του, σε μία σχολή. Καταλαβαίνω ότι θα μετράνε οι βαθμοί των τριών τάξεων του Λυκείου(πολλαπλασιαζόμενοι με κάποιους συντελεστές), αλλά αυτό που δεν καθίσταται σαφές είναι τι θα γίνεται με τους τρεις αυτούς βαθμούς, τον μέσο όρο των γραπτών πανελληνίων και τον πιθανώς αναπροσαρμοσμένο βαθμό των τριών τάξεων του Λυκείου. Θα βγάζουμε νέο μέσο όρο ή μήπως ακόμα δεν έχετε αποφασίσει ούτε εσείς, αφού ούτως ή άλλως η πρώτη εφαρμογή θα γίνει (;) το σχολικό έτος 2015-2016; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μια φορά ας μην αφήσουμε ΤΙΠΟΤΑ να αποφασιστεί τελευταία στιγμή. ΤΩΡΑ διευκινίστε το.