Η τράπεζα θεμάτων είναι δύσκολο να απευθύνεται σε ένα σύνολο μαθητών στο οποίο δεν υπάρχει ομοιογένεια. Όσοι συνάδελφοι έχουν υπηρετήσει σε διαφορετικά σχολεία, διαφορετικών περιοχών ξέρουν ότι κάθε χρονιά χρειάζεται να "προσαρμόσουν" τα θέματα των εξετάσεων στους μαθητές τους.
Ακόμα και στο ίδιο σχολείο μπορεί να έχεις μια "φουρνιά" μαθητών που μπορεί να αντιμετωπίζει δύσκολα προβλήματα και η επόμενη "φουρνιά" απλώς να αγωνίζεται για τα βασικά. 'Oσοι δημιουργήσουν την τράπεζα θεμάτων έχουν εικόνα από την ανομοιογένεια που υπάρχει?
Η τράπεζα θεμάτων είναι δύσκολο να απευθύνεται σε ένα σύνολο μαθητών στο οποίο δεν υπάρχει ομοιογένεια. Όσοι συνάδελφοι έχουν υπηρετήσει σε διαφορετικά σχολεία, διαφορετικών περιοχών ξέρουν ότι κάθε χρονιά χρειάζεται να "προσαρμόσουν" τα θέματα των εξετάσεων στους μαθητές τους. Ακόμα και στο ίδιο σχολείο μπορεί να έχεις μια "φουρνιά" μαθητών που μπορεί να αντιμετωπίζει δύσκολα προβλήματα και η επόμενη "φουρνιά" απλώς να αγωνίζεται για τα βασικά. 'Oσοι δημιουργήσουν την τράπεζα θεμάτων έχουν εικόνα από την ανομοιογένεια που υπάρχει?