O YΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΟΗΘΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ?
ΠΟΙΑ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ?
O YΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΟΗΘΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ? ΠΟΙΑ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ?