Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΔΕΣΠΟΙΝΑ | 28 Νοεμβρίου 2009, 02:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κυρία Διαμαντοπούλου, Καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τη δυνατότητα που μας δίνετε να διατυπώσουμε τα σχόλια μας. Ελπίζω να προλάβετε να τα λάβετε όλα υπόψη σας. Σας προτείνω κάτι που θα σας γλυτώσει από τα πολλά έξοδα των εξετάσεων και απο τη ντροπή του ότι κάποιος ενώ έχει πάρει το πτυχίο του, το μεταπτυχιακό του, ίσως και το διδακτορικό του πρέπει να δώσει ΑΣΕΠ για να έχει το δικαίωμα να διδάξει σε Δημόσιο Σχολείο. Γιατί δεν διορίζονται οι καλύτεροι τελειώνοντας από τα αντίστοιχα Πανεπιστημιακά Τμήματα με κριτήριο το βαθμό πτυχίου τους και τα πιθανά επιπρόσθετα προσόντα τους (πχ μεταπτυχιακό στη διδακτική ή και διδακτορικό); Γιατί ενώ γίνονται εξετάσεις και κρίνονται όλοι οι φοιτητές όλα αυτά τα ακυρώνετε και κάνετε συνεχείς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ οι οποίοι έχουν ένα φοβερό κόστος για το Ελληνικό Δημόσιο; Και μάλιστα αυτό να μην ισχύσει μόνο για την επιλογή των εκπαιδευτικών αλλά και όλων των Δημοσίων Υπαλλήλων. Φανταστείτε πόσα έσοδα θα προσφερθούν για να καλυτερέψουμε και τις υποδομές εκπαίδευσης και ίσως καταφέρουμε να καταργήσουμε και τους ωρομίσθιους (Παρεμπιπτόντως έχετε αντιληφθεί ότι οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί αμείβονται λιγότερο από την τραπεζοκόμο των ολοημέρων -την οποία πληρώνουν άμεσα οι γονείς- ενώ οι ωρομίσθιοι αμείβονται πολύ καθυστερημένα από το κράτος;) Γιατί δεν παίρνετε κατευθείαν τους καλύτερους βαθμολογικά αφού πρώτα τους περάσετε και καποια τεστ ώστε να μην υπάρχει ο κίνδυνος να είναι ψυχοπαθείς ή σχιζοφρενείς ή να έχουν κάτι που δεν συνάδει με το λειτούργημα του εκπαιδευτικού; Γιατί πρέπει να ξοδεύονται τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου για συνεχείς διαγωνισμούς; Για να πληρώνονται οι ακαδημαικοί για πολλαπλή φορά βάζοντας θέματα ή αξιολογώντας γραπτά; Προτιμάτε από ότι φαίνεται να δημιουργείτε θέσεις εργασίας για άτομα που συμμετέχουν σε διεξαγωγή εξετάσεων παρά να έχετε τους εκπαιδευτικούς στη θέση τους από την αρχή της χρονιάς! Έλεος υπάρχουν οι καλύτεροι γιατί δε τους χρησιμοποιείτε μόλις πάρουν το πτυχίο τους; Κάντε τους και μια επιμόρφωση στα παιδαγωγικά και στείλτε τους να παρακολουθήσουν υποδειγματικές διδασκαλίες ή ότι άλλο χρειάζονται μαζί με τους Σχολικούς τους Συμβούλους και μετά από ένα χρόνο ας μπουν στην τάξη εφοδιασμένοι με αρκετά εφόδια! Ας δοκιμαστούν στο κατά πόσο έχουν το χάρισμα της μεταδοτικότητας (το οποίο δεν προκύπτει από το βαθμό πτυχίου)και μετά από ένα - δύο χρόνια διδασκαλίας και συχνού ελέγχου να παίρνουν το πράσινο φως για μονιμοποίηση. Παράλληλα να γίνουν αλλαγές στα προγράμματα σπουδών όλων των Πανεπιστημίων και μετά τα 2 χρόνια να υπάρχει κατεύθυνση για έρευνα ή εκπαίδευση οπότε οι νέοι εκπαιδευτικοί να βγαίνουν παιδαγωγικά καταρτισμένοι (οικονομία χρόνου και χρήματος και πάλι) Για την περίπτωση που έχετε το ΑΣΕΠ σίγουρο στάδιο για διορισμό αναλογιστείτε πως θα διασφαλιστεί το να διδάσκουν στα παιδιά μου άνθρωποι που δεν είναι σχιζοφρενείς, με άπειρα ψυχολογικά προβλήματα, η το κλασικό άνθρωποι που δεν έχουν ίχνος μεταδοτικότητας και αυτοελέγχου Όλα αυτά με βάση την προτεραιότητα που έχει ο μαθητής, όπως είναι το σύνθημά σας! Γιατί ο διαγωνισμος του ΑΣΕΠ σίγουρα δε διασφαλίζει στους μαθητές τους καλύτερους εκπαιδευτικούς