Κύριοι μελετητές του νέου ΕΠΑ.Λ. σας ρωτώ:
Ήλθατε κάποια στιγμή πρόσωπο με πρόσωπο με τους μαθητές που
παρακολουθούν τον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών;
Γνωρίζετε:
• Τα ενδιαφέροντα & τις ανησυχίες τους;
• Το οικογενειακό – οικονομικό τους υπόβαθρο & τις προσπάθειες που πολλές φορές καταβάλλουν για να σπουδάσουν το όνειρό τους; ότι ανάμεσά τους υπάρχουν παιδιά που αποφεύγουν να αγοράσουν στο διάλειμμα ένα κουλούρι προκειμένου να μαζέψουν σιγά σιγά χρήματα για να αγοράσουν τα προσωπικά τους σχεδιαστικά όργανα; (γιατί εννοείται ότι τα όργανα του εργαστηρίου δεν μπορούν να τα χρησιμοποιούν στο σπίτι τους ούτε στις Πανελλήνιες Εξετάσεις).
• Με τι λαχτάρα σε κοιτούν στα μάτια την ώρα που τους δίνεις τις παραπάνω γνώσεις, στα πλαίσια των σπουδών τους, γιατί μη γελιόμαστε, οι συγκεκριμένες σπουδές αφορούν την όμορφη πλευρά της ζωής που τόσο πολύ την έχουμε ανάγκη όλοι μας;
• Πόσες εξωδιδακτικές ώρες αφιερώνουν αυτά τα παιδιά για να ομορφύνουν τις αίθουσές τους & τους κοινόχρηστους χώρους του σχολείου τους;
• Ότι συμμετέχουν πάντα πρώτα & με δική τους πρωτοβουλία στις σχολικές εκδηλώσεις για τη δημιουργία σκηνικών, εντύπων κ.ο.κ.
• Για τις πολλαπλές συμμετοχές τους σε πολιτιστικά προγράμματα που αναβαθμίζουν το Ελληνικό σχολείο;
Αλλά πάνω απ’όλα:
• Τι ταλέντο έχουν τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά ,που πρέπει από νωρίς να εμπλουτίζεται με παραπάνω έτη σπουδών στο αντικείμενο των ενδιαφερόντων τους, από μικρότερη ηλικία με συνδυαζόμενο θεωρητικό & εργαστηριακό υπόβαθρο;
Για να είναι οι αυριανοί μελετητές εκείνων των έργων που θα διακριθούν σε διεθνείς εκθέσεις & διαγωνισμούς σχεδιασμού, εκείνων των εντύπων που θα προωθήσουν το προφίλ τη Ελλάδας στο εξωτερικό;
ΖΗΤΩ:
Την επανένταξη του ΤΟΜΕΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ στο ΕΠΑ.Λ. γιατί το αξίζουν τα ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ!!!
Κύριοι μελετητές του νέου ΕΠΑ.Λ. σας ρωτώ: Ήλθατε κάποια στιγμή πρόσωπο με πρόσωπο με τους μαθητές που παρακολουθούν τον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών; Γνωρίζετε: • Τα ενδιαφέροντα & τις ανησυχίες τους; • Το οικογενειακό – οικονομικό τους υπόβαθρο & τις προσπάθειες που πολλές φορές καταβάλλουν για να σπουδάσουν το όνειρό τους; ότι ανάμεσά τους υπάρχουν παιδιά που αποφεύγουν να αγοράσουν στο διάλειμμα ένα κουλούρι προκειμένου να μαζέψουν σιγά σιγά χρήματα για να αγοράσουν τα προσωπικά τους σχεδιαστικά όργανα; (γιατί εννοείται ότι τα όργανα του εργαστηρίου δεν μπορούν να τα χρησιμοποιούν στο σπίτι τους ούτε στις Πανελλήνιες Εξετάσεις). • Με τι λαχτάρα σε κοιτούν στα μάτια την ώρα που τους δίνεις τις παραπάνω γνώσεις, στα πλαίσια των σπουδών τους, γιατί μη γελιόμαστε, οι συγκεκριμένες σπουδές αφορούν την όμορφη πλευρά της ζωής που τόσο πολύ την έχουμε ανάγκη όλοι μας; • Πόσες εξωδιδακτικές ώρες αφιερώνουν αυτά τα παιδιά για να ομορφύνουν τις αίθουσές τους & τους κοινόχρηστους χώρους του σχολείου τους; • Ότι συμμετέχουν πάντα πρώτα & με δική τους πρωτοβουλία στις σχολικές εκδηλώσεις για τη δημιουργία σκηνικών, εντύπων κ.ο.κ. • Για τις πολλαπλές συμμετοχές τους σε πολιτιστικά προγράμματα που αναβαθμίζουν το Ελληνικό σχολείο; Αλλά πάνω απ’όλα: • Τι ταλέντο έχουν τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά ,που πρέπει από νωρίς να εμπλουτίζεται με παραπάνω έτη σπουδών στο αντικείμενο των ενδιαφερόντων τους, από μικρότερη ηλικία με συνδυαζόμενο θεωρητικό & εργαστηριακό υπόβαθρο; Για να είναι οι αυριανοί μελετητές εκείνων των έργων που θα διακριθούν σε διεθνείς εκθέσεις & διαγωνισμούς σχεδιασμού, εκείνων των εντύπων που θα προωθήσουν το προφίλ τη Ελλάδας στο εξωτερικό; ΖΗΤΩ: Την επανένταξη του ΤΟΜΕΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ στο ΕΠΑ.Λ. γιατί το αξίζουν τα ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ!!!