Νομίζω ότι έχουν ωριμάσει οι συνθήκες και στην Ελλάδα για πιστοποίηση των γνώσεων των μαθητών σε ορισμένα γνωστικά αντικείμενα μέσα στο σχολείο.
1. Με δεδομένο ότι η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας ξεκινά από την Α Δημοτικού και απουσιάζει από το Λύκειο, οι μαθητές θα μπορούσαν να εξετάζονται για τη λήψη Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Β2 ήδη από τη ΣΤ Δημοτικού και C2 στη Β ή Γ Γυμνασίου.
2. Επίσης θα μπορούσε να γίνεται πιστοποίηση και δεύτερης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο, εφόσον η διδασκαλία της ξεκινά από την Ε Δημοτικού.
3. Πέρα από τις ξένες γλώσσες, στην Γ Γυμνασίου οι μαθητές θα μπορούσαν να πιστοποιούν και τις γνώσεις τους στου Η/Υ, με την εξέταση για τη λήψη πιστοποιητικού αντίστοιχου του ECDL.
Αποτέλεσμα: Με την αποφοίτησή του από το Λύκειο ο μαθητής θα κατέχει ήδη 2 τίτλους ξένων γλωσσών και μάλιστα σε υψηλό επίπεδο (Β2 και άνω) και πιστοποίηση χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών
Νομίζω ότι έχουν ωριμάσει οι συνθήκες και στην Ελλάδα για πιστοποίηση των γνώσεων των μαθητών σε ορισμένα γνωστικά αντικείμενα μέσα στο σχολείο. 1. Με δεδομένο ότι η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας ξεκινά από την Α Δημοτικού και απουσιάζει από το Λύκειο, οι μαθητές θα μπορούσαν να εξετάζονται για τη λήψη Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Β2 ήδη από τη ΣΤ Δημοτικού και C2 στη Β ή Γ Γυμνασίου. 2. Επίσης θα μπορούσε να γίνεται πιστοποίηση και δεύτερης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο, εφόσον η διδασκαλία της ξεκινά από την Ε Δημοτικού. 3. Πέρα από τις ξένες γλώσσες, στην Γ Γυμνασίου οι μαθητές θα μπορούσαν να πιστοποιούν και τις γνώσεις τους στου Η/Υ, με την εξέταση για τη λήψη πιστοποιητικού αντίστοιχου του ECDL. Αποτέλεσμα: Με την αποφοίτησή του από το Λύκειο ο μαθητής θα κατέχει ήδη 2 τίτλους ξένων γλωσσών και μάλιστα σε υψηλό επίπεδο (Β2 και άνω) και πιστοποίηση χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών