Η τοποθέτησή μου αφορά στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών.
Δεν καταλαβαίνω τη λογική της ομαδοποίησης - συγχώνευσης πέντε τόσο αξιόλογων όσο και διακριτών τομέων του Επαγγελματικού Λυκείου.
Το πρόβλημα που εντοπίζω είναι το εξής: Οι μαθητές/τριες καλούνται να επιλέξουν τομέα από την Α΄ Λυκείου. Φανταστείτε λοιπόν πόσο αποτρεπτικό είναι για τον μαθητή (πόσο μάλλον για την μαθήτρια) που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει τον Τομέα της Πληροφορικής όταν βλέπει στο ωρολόγιο πρόγραμμα μόλις 2 ώρες Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών και 4 ώρες Αρχές Μηχανολογίας!!!!!
Θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχουν αυτόνομες ομάδες προσανατολισμού για κάθε έναν από τους τομείς που εμπεριέχονται στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών.
Με τον τρόπο αυτό αφενός διασφαλίζεται η ελεύθερη βούληση των μαθητών/τριών να επιλέξουν τον τομέα που πραγματικά επιθυμούν και αφετέρου τα μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού είναι απολύτως συναφή με τους αντίστοιχους τομείς.
Όσον αφορά στις ειδικότητες του Τομέα Πληροφορικής συμφωνώ με την πρόταση που κατέθεσαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας.
Η τοποθέτησή μου αφορά στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών. Δεν καταλαβαίνω τη λογική της ομαδοποίησης - συγχώνευσης πέντε τόσο αξιόλογων όσο και διακριτών τομέων του Επαγγελματικού Λυκείου. Το πρόβλημα που εντοπίζω είναι το εξής: Οι μαθητές/τριες καλούνται να επιλέξουν τομέα από την Α΄ Λυκείου. Φανταστείτε λοιπόν πόσο αποτρεπτικό είναι για τον μαθητή (πόσο μάλλον για την μαθήτρια) που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει τον Τομέα της Πληροφορικής όταν βλέπει στο ωρολόγιο πρόγραμμα μόλις 2 ώρες Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών και 4 ώρες Αρχές Μηχανολογίας!!!!! Θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχουν αυτόνομες ομάδες προσανατολισμού για κάθε έναν από τους τομείς που εμπεριέχονται στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών. Με τον τρόπο αυτό αφενός διασφαλίζεται η ελεύθερη βούληση των μαθητών/τριών να επιλέξουν τον τομέα που πραγματικά επιθυμούν και αφετέρου τα μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού είναι απολύτως συναφή με τους αντίστοιχους τομείς. Όσον αφορά στις ειδικότητες του Τομέα Πληροφορικής συμφωνώ με την πρόταση που κατέθεσαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας.