Που είναι η Πληροφορική από το Νέο Σχολείο; Πώς δικαιολογείται ο τίτλος "Νέο" χωρίς αυτό το σχολείο να διδάσκει Πληροφορική;
Στα μέχρι τώρα σχόλια στην παρούσα διαβούλευση έχουν παρουσιαστεί ισχυρότατα επιχειρήματα για την αξία της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο σχολείο.
Δεν χρειάζονται άλλα επιχειρήματα. Το νιώθει και ο κάθε πολίτης, ο κάθε γονιός, ο κάθε μαθητής. Είναι προφανές ότι ένα "Νέο" Σχολείο πρέπει να διδάσκει Πληροφορική, σε κάθε βαθμίδα. Εάν αυτό ακούγεται περίεργα, τότε δείχνει την ψηφιακή φοβία μας και τον ψηφιακό αναλφαβητισμό μας, γεγονός που επιβάλλει την Πληροφορική παιδεία στο κάθε σχολείο.
Που είναι η Πληροφορική από το Νέο Σχολείο; Πώς δικαιολογείται ο τίτλος "Νέο" χωρίς αυτό το σχολείο να διδάσκει Πληροφορική; Στα μέχρι τώρα σχόλια στην παρούσα διαβούλευση έχουν παρουσιαστεί ισχυρότατα επιχειρήματα για την αξία της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο σχολείο. Δεν χρειάζονται άλλα επιχειρήματα. Το νιώθει και ο κάθε πολίτης, ο κάθε γονιός, ο κάθε μαθητής. Είναι προφανές ότι ένα "Νέο" Σχολείο πρέπει να διδάσκει Πληροφορική, σε κάθε βαθμίδα. Εάν αυτό ακούγεται περίεργα, τότε δείχνει την ψηφιακή φοβία μας και τον ψηφιακό αναλφαβητισμό μας, γεγονός που επιβάλλει την Πληροφορική παιδεία στο κάθε σχολείο.