Το "Νέο" Λύκειο λοιπόν αντιγράφει το "παλαιό" της δεκαετίας του '80. Τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα, και προσμέτρηση του προφορικού βαθμού των τριών τάξεων του Λυκείου.
Δεν βλέπω όμως ούτε πώς θα χτυπηθεί η παραπαιδεία, ούτε πώς θα ελαφρύνει ο φόρτος των μαθητών μας. Το αντίθετο μάλιστα, θα ενταθούν ήδη από την Α' Λυκείου.
Και μια ακόμη επισήμανση. Η έλλειψη μαθημάτων Πληροφορικής τονίζει τον αναχρονιστικό χαρακτήρα του συστήματος. Μπορεί μεν το αντίστοιχο σύστημα στα τέλη του '80 να μην είχε μαθήματα Πληροφορικής, τα τότε όμως τμήματα με σχετικό αντικείμενο μετρούνταν στα δάκτυλα του ενός χεριού. Σήμερα, με δεκάδες τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αντικείμενο την Πληροφορική, δεν νοείται σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση χωρίς αντίστοιχο μάθημα στο πεδίο των «Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών».
Το "Νέο" Λύκειο λοιπόν αντιγράφει το "παλαιό" της δεκαετίας του '80. Τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα, και προσμέτρηση του προφορικού βαθμού των τριών τάξεων του Λυκείου. Δεν βλέπω όμως ούτε πώς θα χτυπηθεί η παραπαιδεία, ούτε πώς θα ελαφρύνει ο φόρτος των μαθητών μας. Το αντίθετο μάλιστα, θα ενταθούν ήδη από την Α' Λυκείου. Και μια ακόμη επισήμανση. Η έλλειψη μαθημάτων Πληροφορικής τονίζει τον αναχρονιστικό χαρακτήρα του συστήματος. Μπορεί μεν το αντίστοιχο σύστημα στα τέλη του '80 να μην είχε μαθήματα Πληροφορικής, τα τότε όμως τμήματα με σχετικό αντικείμενο μετρούνταν στα δάκτυλα του ενός χεριού. Σήμερα, με δεκάδες τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αντικείμενο την Πληροφορική, δεν νοείται σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση χωρίς αντίστοιχο μάθημα στο πεδίο των «Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών».