Καλησπέρα και από εμένα.
Νομίζω πως το λογικότερο είναι να υποχρεώνονται όσοι μαθητές επιθυμούν την εισαγωγή σε τμήματα σχετιζόμενα με την Πληροφορική, να διδάσκονται και να εξετάζονται πανελλαδικώς σε μάθημα προγραμματισμού-αλγοριθμικής με αυξημένη μάλιστα βαρύτητα, όσοι δε επιθυμούν επιστήμες υγείας και άλλες που προϋποθέτουν γνώσεις π.χ. Χημείας να έχουν την αντίστοιχη διαδικασία για την χημεία.
Τι θα ωφελήσει σε ένα τμήμα από τα 52 ΑΕΙ-ΤΕΙ Πληροφορικής, π.χ. η χημεία, ή η βιολογία; Και σε κάθε περίπτωση ο προγραμματισμός (ή αλγοριθμική), προάγει την μεθοδικότητα, την συνθετική και αναλυτική ικανότητα καθώς και την διαδικασία επιλύσεως πάσης φύσεως προβλημάτων.
Ευχαριστώ.
Βατρικάς Αναστάσιος
Β.Π. Εφηρμοσμένη Πληροφορική
Μ.Τ. Πληροφοριακά Συστήματα
Γυμνασιάρχης
Καλησπέρα και από εμένα. Νομίζω πως το λογικότερο είναι να υποχρεώνονται όσοι μαθητές επιθυμούν την εισαγωγή σε τμήματα σχετιζόμενα με την Πληροφορική, να διδάσκονται και να εξετάζονται πανελλαδικώς σε μάθημα προγραμματισμού-αλγοριθμικής με αυξημένη μάλιστα βαρύτητα, όσοι δε επιθυμούν επιστήμες υγείας και άλλες που προϋποθέτουν γνώσεις π.χ. Χημείας να έχουν την αντίστοιχη διαδικασία για την χημεία. Τι θα ωφελήσει σε ένα τμήμα από τα 52 ΑΕΙ-ΤΕΙ Πληροφορικής, π.χ. η χημεία, ή η βιολογία; Και σε κάθε περίπτωση ο προγραμματισμός (ή αλγοριθμική), προάγει την μεθοδικότητα, την συνθετική και αναλυτική ικανότητα καθώς και την διαδικασία επιλύσεως πάσης φύσεως προβλημάτων. Ευχαριστώ. Βατρικάς Αναστάσιος Β.Π. Εφηρμοσμένη Πληροφορική Μ.Τ. Πληροφοριακά Συστήματα Γυμνασιάρχης