θα μιλήσω για την ειδικότητα της κομμωτικης .Θεωρώ απαράδεκτη την καταργηση της από τις ΕΠΑΣ ΧΩΡΊς ΣΧΈΔΙΟ ΚΑΙ ΕΠΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΑ.Είχε το μεγαλύτερο μαθηματικό δυναμικό και μάλιστα η πλειόνότητα ήταν γυναίκες.Ακόυστηκε απο τον υπουργό ότι η πλειόνόνητα των εκπαιδευτικών ήταν δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΨΕΜΑΤΑ Γνωρίζει ο υπουργός οτι οι περισσότεροι ειχαμε δεύτερη ειδικότητα ότι οι περισσότεροι είχαν παιδαγωγική επάρκεια?Και ερωτώ τον κύριο υπουργό ποιος θα διδάξει την κομμωτική ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός?Επανάφέρετε την ειδικότητα της κομμωτικής με μόνΙμο προσωπικό .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ΄ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ !
θα μιλήσω για την ειδικότητα της κομμωτικης .Θεωρώ απαράδεκτη την καταργηση της από τις ΕΠΑΣ ΧΩΡΊς ΣΧΈΔΙΟ ΚΑΙ ΕΠΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΑ.Είχε το μεγαλύτερο μαθηματικό δυναμικό και μάλιστα η πλειόνότητα ήταν γυναίκες.Ακόυστηκε απο τον υπουργό ότι η πλειόνόνητα των εκπαιδευτικών ήταν δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΨΕΜΑΤΑ Γνωρίζει ο υπουργός οτι οι περισσότεροι ειχαμε δεύτερη ειδικότητα ότι οι περισσότεροι είχαν παιδαγωγική επάρκεια?Και ερωτώ τον κύριο υπουργό ποιος θα διδάξει την κομμωτική ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός?Επανάφέρετε την ειδικότητα της κομμωτικής με μόνΙμο προσωπικό .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ΄ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ !