Συμπληρωνω, για να μην παρεξηγηθω, οτι θεωρω και γω πως η υπαρξη του μαθηματος της πληροφορικης ειναι επισης απαραιτητη.
Θεωρω επισης οτι το διωρο μαθημα της ερευνητικης εργασιας θα μπορουσε να παραληφθει μια και για να αποδωσει σωστα χρειαζεται υλικοτεχνικη υποδομη που τα περισσοτερα σχολεια δεν διαθετουν.
Το μαθημα του σχεδιου επισης θα επρεπε με καποιο τροπο να συμπεριληφθει οπως και της δευτερης ξενης γλωσσας (πολλοι μαθητες στο σχολειο μου πηραν πτυχιο στα γαλλικα εχοντας διδαχθει αποκλειστικα το μαθημα στο σχολειο)
Για οσα μαθηματα αυξανονται δραματικα οι ωρες θα πρεπει να υπαρχει καταλληλη αναπροσαρμογη της διδακτεας υλης αλλα και του καταλληλου διδακτικου υλικου ωστε το εκπαιδευτικο προσωπικο να μπορει να προετοιμαστει καταλληλα χωρις να ψαχνει την τελευταια στιγμη. Οι συνεχεις αλλαγες και πειραματισμποι στα αναλυτικοι προγραμματα ολα αυτα τα χρόνια μονο καλο δεν εκαναν...
Συμπληρωνω, για να μην παρεξηγηθω, οτι θεωρω και γω πως η υπαρξη του μαθηματος της πληροφορικης ειναι επισης απαραιτητη. Θεωρω επισης οτι το διωρο μαθημα της ερευνητικης εργασιας θα μπορουσε να παραληφθει μια και για να αποδωσει σωστα χρειαζεται υλικοτεχνικη υποδομη που τα περισσοτερα σχολεια δεν διαθετουν. Το μαθημα του σχεδιου επισης θα επρεπε με καποιο τροπο να συμπεριληφθει οπως και της δευτερης ξενης γλωσσας (πολλοι μαθητες στο σχολειο μου πηραν πτυχιο στα γαλλικα εχοντας διδαχθει αποκλειστικα το μαθημα στο σχολειο) Για οσα μαθηματα αυξανονται δραματικα οι ωρες θα πρεπει να υπαρχει καταλληλη αναπροσαρμογη της διδακτεας υλης αλλα και του καταλληλου διδακτικου υλικου ωστε το εκπαιδευτικο προσωπικο να μπορει να προετοιμαστει καταλληλα χωρις να ψαχνει την τελευταια στιγμη. Οι συνεχεις αλλαγες και πειραματισμποι στα αναλυτικοι προγραμματα ολα αυτα τα χρόνια μονο καλο δεν εκαναν...