Αγαπητέ Υπουργέ και συντοπίτη Πειραιώτη,
Σας καλώ, όπως έχει αναφερθεί πολλάκις παραπάνω, να εκτιμήσετε σοβαρά και να μην αποφασίσετε την σχεδόν κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από το Λύκειο. Και τούτο διότι:
1. Πρόκειται για απαραίτητη δεξιότητα της ενήλικης ζωής κάθε πολίτη, είτε ο ίδιος εισαχθεί την τριτοβάθμια εκπαίδευση είτε όχι, είτε εργαστεί σε σχετικό κλάδο είτε όχι.
2. Είναι αδιανόητο όταν η εν λόγω επιστήμη έχει διεισδύσει τόσο βαθειά στη ζωή μας (Διαδίκτυο κλπ), ώστε ούτε λίγο ούτε πολύ να εξαρτόμαστε σε μεγάλο βαθμό από τη γνώση της.
3. Είναι αδιανόητο όταν η διδασκαλία της είναι προαπαιτούμενο της φοίτησης σε πάμπολλες σχολές Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
4. Είναι τουλάχιστον άτοπο η διδασκαλία της να μη γίνεται σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, αλλά αποσπασματικά (πχ στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο ναι, αλλά όχι στο Λύκειο, όπου θα ήταν και το πλέον αναμενόμενο).
5. Είναι παράλογη η αντικατάστασή της από το μάθημα της Χημείας όσον αφορά την τεχνολογική κατεύθυνση, αφενός διότι το εν λόγω μάθημα δεν πρόκειται ουδόλως να χρησιμεύσει στην ενήλικη ζωή των μαθητών ("άχρηστη" γνώση) και αφετέρου διότι ουδόλως θα τους βοηθήσει σε ενδεχόμενη εισαγωγή τους σε σχολή φοίτησής τους στην Τριτοβάθμια εκαπίδευση, όπου αντιθετως η γνώση της Πληροφορικής θα θεωρείται απαραίτητη για την ολοκλήρωση των σπουδών και την αποφοίτησή τους.
Κατ' αυτόν τον τρόπο θα κατευθύνετε τα παιδιά μας εν τοις πράγμασι στην ιδιωτική εκπαίδευση, αφού θα τους στερείτε γνώση άκρως απαραίτητη για το μέλλον τους.
Μην ξεχνάτε ότι ζούμε στην κοινωνία της Πληροφορίας.
Η "αγραμματοσύνη" του μέλλοντος βρίσκεται στην άγνοια της επιστήμης της Πληροφορικής.
Μην αφήσετε τα παιδιά μας "αγράμματα"
Αγαπητέ Υπουργέ και συντοπίτη Πειραιώτη, Σας καλώ, όπως έχει αναφερθεί πολλάκις παραπάνω, να εκτιμήσετε σοβαρά και να μην αποφασίσετε την σχεδόν κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από το Λύκειο. Και τούτο διότι: 1. Πρόκειται για απαραίτητη δεξιότητα της ενήλικης ζωής κάθε πολίτη, είτε ο ίδιος εισαχθεί την τριτοβάθμια εκπαίδευση είτε όχι, είτε εργαστεί σε σχετικό κλάδο είτε όχι. 2. Είναι αδιανόητο όταν η εν λόγω επιστήμη έχει διεισδύσει τόσο βαθειά στη ζωή μας (Διαδίκτυο κλπ), ώστε ούτε λίγο ούτε πολύ να εξαρτόμαστε σε μεγάλο βαθμό από τη γνώση της. 3. Είναι αδιανόητο όταν η διδασκαλία της είναι προαπαιτούμενο της φοίτησης σε πάμπολλες σχολές Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. 4. Είναι τουλάχιστον άτοπο η διδασκαλία της να μη γίνεται σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, αλλά αποσπασματικά (πχ στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο ναι, αλλά όχι στο Λύκειο, όπου θα ήταν και το πλέον αναμενόμενο). 5. Είναι παράλογη η αντικατάστασή της από το μάθημα της Χημείας όσον αφορά την τεχνολογική κατεύθυνση, αφενός διότι το εν λόγω μάθημα δεν πρόκειται ουδόλως να χρησιμεύσει στην ενήλικη ζωή των μαθητών ("άχρηστη" γνώση) και αφετέρου διότι ουδόλως θα τους βοηθήσει σε ενδεχόμενη εισαγωγή τους σε σχολή φοίτησής τους στην Τριτοβάθμια εκαπίδευση, όπου αντιθετως η γνώση της Πληροφορικής θα θεωρείται απαραίτητη για την ολοκλήρωση των σπουδών και την αποφοίτησή τους. Κατ' αυτόν τον τρόπο θα κατευθύνετε τα παιδιά μας εν τοις πράγμασι στην ιδιωτική εκπαίδευση, αφού θα τους στερείτε γνώση άκρως απαραίτητη για το μέλλον τους. Μην ξεχνάτε ότι ζούμε στην κοινωνία της Πληροφορίας. Η "αγραμματοσύνη" του μέλλοντος βρίσκεται στην άγνοια της επιστήμης της Πληροφορικής. Μην αφήσετε τα παιδιά μας "αγράμματα"