Διάβασα σχεδόν όλα τα σχόλια αυτής της διαβούλευσης. Στο τριαντάχρονο πέρασμά μου από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (Δημοτικό,Γυμνάσιο, Λύκειο, Τ.Ε.Φ.Α.Α.) είδα πάρα πολλές αλλαγές άλλες προς το καλύτερο και άλλες όχι.
Όταν με ρωτούν με τι ασχολείσαι απαντάω είμαι γυμναστής και ας αρέσκονται κάποιοι να ονομάζονται σήμερα καθηγητές Φυσικής Αγωγής ή παλιότερα καθηγητές Σωματικής Αγωγής. Πιστεύω ότι δεν είναι και τόσο σημαντικός ο τίτλος όσο η αγάπη και το πάθος για αυτό που υπηρετώ και το υπηρετώ πιστεύω με τον καλύτερο τρόπο μέχρι σήμερα. Το ίδιο θα κάνω και στο μέλλον όσο θα με κρατούν τα πόδια μου.
Θλίβομαι με αυτά που διαβάζω στα σχόλια. Όλοι βλέπουν το δέντρο και όχι το δάσος. Καθένας βλέπει τα πράγματα από την στενή οπτική γωνία της ειδικότητάς του και καλεί τους υπεύθυνους του Υπουργείου να αυξήσει τις ώρες διδασκαλίας του αντικειμένου του. Δεν είδα σχόλια για το πώς θα γίνει πιο αποδοτική η κάθε ώρα διδασκαλίας, πώς θα φέρουμε πιο κοντά μας τους μαθητές, πώς θα κεντρίσουμε το ενδιαφέρον τους για μάθηση. Σαφώς και ο αριθμός των εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας κάθε μαθήματος είναι πολύ σημαντικός, σημαντικότερη όμως είναι η ποιότητα της κάθε ώρας.
Οφείλω όμως κι εγώ με τη σειρά μου να υπερασπιστώ τη σημαντικότητα του μαθήματος της γυμναστικής στη ζωή των μαθητών. Σε μια εποχή καθιστικής ζωής, σε μια χώρα με το ποσοστό των υπέρβαρων και παχύσαρκων παιδιών να είναι παραπάνω από ανησυχητικά μεγόλο η ύπαρξη αρκετών ωρών γυμναστικής στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα διδασκαλίας καθίσταται κάτι παραπάνω από αναγκαία. Η ποιότητα ζωής που απολαμβάνει όχι μόνο ένας γυμνασμένος μαθητής αλλά και κάθε ενήλικος δε συγκρίνεται με τίποτε άλλο. Υγέια, ευεξία, καλή διάθεση, αποδοχή, κοινωνικοποίηση, αυτοεκτίμηση, οδηγούν σε πολίτες που χαίρονται τη ζωή.
Σας καλώ να δείτε με καλύτερο μάτι το ρόλο του μαθήματος της γυμναστικής στο σχολείο σε συνδυασμό βέβαια μετη βελτίωση της ποιότητάς του.
Διάβασα σχεδόν όλα τα σχόλια αυτής της διαβούλευσης. Στο τριαντάχρονο πέρασμά μου από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (Δημοτικό,Γυμνάσιο, Λύκειο, Τ.Ε.Φ.Α.Α.) είδα πάρα πολλές αλλαγές άλλες προς το καλύτερο και άλλες όχι. Όταν με ρωτούν με τι ασχολείσαι απαντάω είμαι γυμναστής και ας αρέσκονται κάποιοι να ονομάζονται σήμερα καθηγητές Φυσικής Αγωγής ή παλιότερα καθηγητές Σωματικής Αγωγής. Πιστεύω ότι δεν είναι και τόσο σημαντικός ο τίτλος όσο η αγάπη και το πάθος για αυτό που υπηρετώ και το υπηρετώ πιστεύω με τον καλύτερο τρόπο μέχρι σήμερα. Το ίδιο θα κάνω και στο μέλλον όσο θα με κρατούν τα πόδια μου. Θλίβομαι με αυτά που διαβάζω στα σχόλια. Όλοι βλέπουν το δέντρο και όχι το δάσος. Καθένας βλέπει τα πράγματα από την στενή οπτική γωνία της ειδικότητάς του και καλεί τους υπεύθυνους του Υπουργείου να αυξήσει τις ώρες διδασκαλίας του αντικειμένου του. Δεν είδα σχόλια για το πώς θα γίνει πιο αποδοτική η κάθε ώρα διδασκαλίας, πώς θα φέρουμε πιο κοντά μας τους μαθητές, πώς θα κεντρίσουμε το ενδιαφέρον τους για μάθηση. Σαφώς και ο αριθμός των εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας κάθε μαθήματος είναι πολύ σημαντικός, σημαντικότερη όμως είναι η ποιότητα της κάθε ώρας. Οφείλω όμως κι εγώ με τη σειρά μου να υπερασπιστώ τη σημαντικότητα του μαθήματος της γυμναστικής στη ζωή των μαθητών. Σε μια εποχή καθιστικής ζωής, σε μια χώρα με το ποσοστό των υπέρβαρων και παχύσαρκων παιδιών να είναι παραπάνω από ανησυχητικά μεγόλο η ύπαρξη αρκετών ωρών γυμναστικής στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα διδασκαλίας καθίσταται κάτι παραπάνω από αναγκαία. Η ποιότητα ζωής που απολαμβάνει όχι μόνο ένας γυμνασμένος μαθητής αλλά και κάθε ενήλικος δε συγκρίνεται με τίποτε άλλο. Υγέια, ευεξία, καλή διάθεση, αποδοχή, κοινωνικοποίηση, αυτοεκτίμηση, οδηγούν σε πολίτες που χαίρονται τη ζωή. Σας καλώ να δείτε με καλύτερο μάτι το ρόλο του μαθήματος της γυμναστικής στο σχολείο σε συνδυασμό βέβαια μετη βελτίωση της ποιότητάς του.