Νέο Σχολείο δεν νοείται χωρίς τις νέες επιστήμες, ειδικά από τη στιγμή που αυτές είναι το βασικό αντικείμενο πενήντα και πλέον σχολών ΑΕΙ και ΑΤΕΙ. Θα έπρεπε να δίνεται το δικαίωμα στα παιδιά στη Β’ Λυκείου να επιλέγουν μεταξύ Πληροφορικής και Χημείας ή μεταξύ Πληροφορικής και Βιολογίας ώστε όλα τα παιδιά να προετοιμάζονται όσο το δυνατό καταλληλότερα και να συνεχίζουν με το μάθημα που επέλεξαν στη Γ' Λυκείου. Όπως δεν νοείται να εισάγονται πρωτοετείς στα τμήματα Χημικών, Μαθηματικών, και Βιολόγων και να μην έχουν διδαχθεί τα αντίστοιχα αντικείμενα, έτσι δεν νοείται να εισάγονται στις σχολές Πληροφορικής και να μην έχουν ιδέα από Αλγοριθμική σκέψη, βασικές αρχές Λειτουργικών Συστημάτων και Βάσεις Δεδομένων. Πέρα από αυτό όμως, η πληροφορία είναι η δύναμη που πάει μια χώρα μπροστά. Δεν στέκει σε μια χώρα που έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ να βγει από το αναπτυξιακό τέλμα στο οποίο βρίσκεται, να μη διδάσκεται στο δημόσιο σχολείο η επιστήμη της Πληροφορικής, η πλέον σύγχρονη και δυναμικά εξελισσόμενη επιστήμη. Η χρήση του υπολογιστή δεν είναι ταυτόσημη με την Επιστήμη της Πληροφορικής, όπως και η γνώσεις πρώτων βοηθειών δεν ταυτίζονται με τη γνώση της Ιατρικής Επιστήμης. Θα είμαστε η μόνη χώρα του (λεγόμενου αναπτυγμένου κόσμου) όπου δεν θα διδάσκεται η Επιστήμη της Πληροφορικής, κάτι που θα αποτελεί για μας άλλη μια αρνητική διάκριση.
Νέο Σχολείο δεν νοείται χωρίς τις νέες επιστήμες, ειδικά από τη στιγμή που αυτές είναι το βασικό αντικείμενο πενήντα και πλέον σχολών ΑΕΙ και ΑΤΕΙ. Θα έπρεπε να δίνεται το δικαίωμα στα παιδιά στη Β’ Λυκείου να επιλέγουν μεταξύ Πληροφορικής και Χημείας ή μεταξύ Πληροφορικής και Βιολογίας ώστε όλα τα παιδιά να προετοιμάζονται όσο το δυνατό καταλληλότερα και να συνεχίζουν με το μάθημα που επέλεξαν στη Γ' Λυκείου. Όπως δεν νοείται να εισάγονται πρωτοετείς στα τμήματα Χημικών, Μαθηματικών, και Βιολόγων και να μην έχουν διδαχθεί τα αντίστοιχα αντικείμενα, έτσι δεν νοείται να εισάγονται στις σχολές Πληροφορικής και να μην έχουν ιδέα από Αλγοριθμική σκέψη, βασικές αρχές Λειτουργικών Συστημάτων και Βάσεις Δεδομένων. Πέρα από αυτό όμως, η πληροφορία είναι η δύναμη που πάει μια χώρα μπροστά. Δεν στέκει σε μια χώρα που έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ να βγει από το αναπτυξιακό τέλμα στο οποίο βρίσκεται, να μη διδάσκεται στο δημόσιο σχολείο η επιστήμη της Πληροφορικής, η πλέον σύγχρονη και δυναμικά εξελισσόμενη επιστήμη. Η χρήση του υπολογιστή δεν είναι ταυτόσημη με την Επιστήμη της Πληροφορικής, όπως και η γνώσεις πρώτων βοηθειών δεν ταυτίζονται με τη γνώση της Ιατρικής Επιστήμης. Θα είμαστε η μόνη χώρα του (λεγόμενου αναπτυγμένου κόσμου) όπου δεν θα διδάσκεται η Επιστήμη της Πληροφορικής, κάτι που θα αποτελεί για μας άλλη μια αρνητική διάκριση.