Είδαμε με μεγάλη έκπληξη από το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου,να απουσιάζει το μάθημα της Πληροφορικής. Το νέο σχέδιο νόμου μας γυρίζει 15 χρόνια πίσω στο σχολείο των δεσμών.
Η γενιά μου δεν είχε την τύχη να διδαχτεί μαθήματα πληροφορικής στο Λύκειο. Θεωρώ τα σημερινά παιδιά τυχερά γιατί η πληροφορική είναι η κατεξοχήν κατάλληλη επιστήμη για ανάπτυξη της ικανότητας αλγοριθμικής επίλυσης προβλημάτων.
Αλλά αν αυτά είναι αδιάφορα γι αυτούς που σχεδιάζουν το νέο Λύκειο στις περισσότερες από τις σχολές του πολυτεχνείου, θετικών επιστημών και διοίκησης – οικονομίας, χρειάζεται η πληροφορική. Γι αυτές τις σχολές οι μαθητές πρέπει να εξετάζονται σε αυτό το μάθημα.
Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου η Πληροφορική να είναι μάθημα Γενικής Παιδείας για τις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου και μάθημα κατεύθυνσης στην Γ τάξη.Είναι αναχρονιστικό να απουσιάζει η Πληροφορική από τα Λύκεια το 2013, όταν είναι μια επιστήμη που μπορεί να δώσει ανάπτυξη σε μια χώρα με μηδενικούς πόρους.
Είδαμε με μεγάλη έκπληξη από το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου,να απουσιάζει το μάθημα της Πληροφορικής. Το νέο σχέδιο νόμου μας γυρίζει 15 χρόνια πίσω στο σχολείο των δεσμών. Η γενιά μου δεν είχε την τύχη να διδαχτεί μαθήματα πληροφορικής στο Λύκειο. Θεωρώ τα σημερινά παιδιά τυχερά γιατί η πληροφορική είναι η κατεξοχήν κατάλληλη επιστήμη για ανάπτυξη της ικανότητας αλγοριθμικής επίλυσης προβλημάτων. Αλλά αν αυτά είναι αδιάφορα γι αυτούς που σχεδιάζουν το νέο Λύκειο στις περισσότερες από τις σχολές του πολυτεχνείου, θετικών επιστημών και διοίκησης – οικονομίας, χρειάζεται η πληροφορική. Γι αυτές τις σχολές οι μαθητές πρέπει να εξετάζονται σε αυτό το μάθημα. Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου η Πληροφορική να είναι μάθημα Γενικής Παιδείας για τις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου και μάθημα κατεύθυνσης στην Γ τάξη.Είναι αναχρονιστικό να απουσιάζει η Πληροφορική από τα Λύκεια το 2013, όταν είναι μια επιστήμη που μπορεί να δώσει ανάπτυξη σε μια χώρα με μηδενικούς πόρους.