Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Χαριτόπουλος | 28 Νοεμβρίου 2009, 09:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένας διαγωνισμός ΑΣΕΠ, δεν πιστοποιεί ότι κάποιος έχει τα απαραίτητα προσόντα για να διδάξει σε ένα σχολείο, απλός έγραψε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και πέρασε στον διαγωνισμό. Αυτός ο άνθρωπος μπορεί να μην έχει μπει ποτέ μέσα σε μία τάξη για να διδάξει, δεν έχει ούτε καν την παιδαγωγική κατάρτιση που είναι απαραίτητη για τον χώρο του σχολείου. Θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη ασφαλώς η προϋπηρεσία, η παιδαγωγική κατάρτιση, μεταπτυχιακό τίτλο, διδακτορικό, και δεύτερο πτυχίο άλλο εάν έχει. Θέλουμε ένα εκπαιδευτικό με σφαιρική μόρφωση πάνω σε διάφορα πεδία για να μπορέσει πραγματικά να βοηθήσει τον μαθητή. Και όχι μόνο με ένα μόλις πτυχίο και ένα γραπτό διαγωνισμό να τον βάζουμε μέσα στην τάξη. Οι ανάγκες συνέχεια μεταβάλλονται και εξελίσσονται και στις μέρες μας θέλουμε έναν πραγματικό μορφωμένο εκπαιδευτικό που να μπορεί να προσφέρει στους μαθητές αυτό που τόσα χρόνια δυστυχώς δεν γινόταν όπως θα έπρεπε. Να βοηθήσει η πολιτεία τον άνθρωπο που έχει πολλά προσόντα και έχει επενδύσει τόσα χρόνια σε σπουδές και έχει και την εμπειρία όχι μόνο σε σχολείο αλλά και στην αγορά έξω.