Σχετικά με την απρόσμενη ελάττωση των ωρών διδασκαλίας πληροφορικής στο Λύκειο, παραθέτω ενα πρόσφατο επιστημονικό άρθρο απο το Springer, που εξηγεί πώς εκείνη συντελεί στην ανάπτυξη στον υπολογιστικό τρόπο σκέψης!
"Informatics for All High School Students", Informatics in Schools. Sustainable Informatics Education for Pupils of all Ages, Lecture Notes in Computer Science Volume 7780, 2013, pp 43-56.
http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-642-36617-8_4
Σχετικά με την απρόσμενη ελάττωση των ωρών διδασκαλίας πληροφορικής στο Λύκειο, παραθέτω ενα πρόσφατο επιστημονικό άρθρο απο το Springer, που εξηγεί πώς εκείνη συντελεί στην ανάπτυξη στον υπολογιστικό τρόπο σκέψης! "Informatics for All High School Students", Informatics in Schools. Sustainable Informatics Education for Pupils of all Ages, Lecture Notes in Computer Science Volume 7780, 2013, pp 43-56. http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-642-36617-8_4