Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΘΑΝΑΣΗΣ Κ. | 28 Νοεμβρίου 2009, 09:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ ΕΙΜΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ.ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ 23,24,ΚΑΙ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ? ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ( ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ)ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ. ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ? Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΟΣΟ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.