Πως είναι δυνατόν σε ενα κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται τεχνολογικά να στερούμε τις βασικές γνώσεις στα παιδιά, απομακρύνοντας το μάθημα της πληροφορικής αφήνοντας τα ξεκρέμαστα στην πρόοδο που κάνει η επιστήμη σε όλους τους τομείς. Ας υπενθυμίσουμε στον Υπουργό Παιδείας ότι η πληροφορική δεν είναι μόνο γνωστικό αντικείμενο αλλά και εργαλείο για τη διαθεματική διδασκαλία και γενικά για τη διδασκαλία. Το μόνο που πετυχαίνει αυτός και οι σύμβουλοί του είνα να μην μπορούν τα παιδιά να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της σύγχρονης μάθησης.
Πως είναι δυνατόν σε ενα κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται τεχνολογικά να στερούμε τις βασικές γνώσεις στα παιδιά, απομακρύνοντας το μάθημα της πληροφορικής αφήνοντας τα ξεκρέμαστα στην πρόοδο που κάνει η επιστήμη σε όλους τους τομείς. Ας υπενθυμίσουμε στον Υπουργό Παιδείας ότι η πληροφορική δεν είναι μόνο γνωστικό αντικείμενο αλλά και εργαλείο για τη διαθεματική διδασκαλία και γενικά για τη διδασκαλία. Το μόνο που πετυχαίνει αυτός και οι σύμβουλοί του είνα να μην μπορούν τα παιδιά να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της σύγχρονης μάθησης.