ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ:
Α) Είναι μια καλή ευκαιρία για ακόμη περισσότερους πλεονάζοντες που θα μπουν σε κινητικότητα και ίσως απολυθούν
B) Φθηνότερο σχολείο αφού δεν θα έχουμε να συντηρούμε εργαστήρια
Γ) Αν και δεν θέλω να το πιστέψω, αλλά έτσι δείχνει, ενίσχυση παλαιών και βασικών κλάδων ώστε να μην υπάρχουν αντιδράσεις σε όλα αυτά που έρχονται (χωρίς απαραίτητα να φταίνε αυτοί οι κλάδοι)
Φυσικά τα Νέα, τα Αρχαία, τα Μαθηματικά, η Φυσική είναι πιο σημαντικά από την Πληροφορική σαν στοιχειώδης εκπαίδευση. Αλλά το παρακάνει αυτό το σχέδιο νόμου, πάει στο άλλο άκρο, καταργεί την Πληροφορική. Οι εποχές άλλαξαν, η Πληροφορική σαν επιστήμη και όχι μόνο σαν χρήση του υπολογιστή έχει μπει στη ζωή μας, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.
Άρα η κατάργηση της μόνο σκοπιμότητες «μυρίζει». Ρίξτε μια ματιά τι θέση έχει η Πληροφορική στα εκπαιδευτικά συστήματα των κρατών που προσπαθούμε να μιμηθούμε.
Προτείνω την διδασκαλία της Πληροφορικής σαν 2ωρο μάθημα Γενικής Παιδείας στις Α και Β τάξεις Γενικού Λυκείου που θα είναι γραπτώς εξεταζόμενο και στην Γ τάξη όπως ήταν, δηλ. κατεύθυνσης και πανελλαδικώς εξεταζόμενο.
ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ: Α) Είναι μια καλή ευκαιρία για ακόμη περισσότερους πλεονάζοντες που θα μπουν σε κινητικότητα και ίσως απολυθούν B) Φθηνότερο σχολείο αφού δεν θα έχουμε να συντηρούμε εργαστήρια Γ) Αν και δεν θέλω να το πιστέψω, αλλά έτσι δείχνει, ενίσχυση παλαιών και βασικών κλάδων ώστε να μην υπάρχουν αντιδράσεις σε όλα αυτά που έρχονται (χωρίς απαραίτητα να φταίνε αυτοί οι κλάδοι) Φυσικά τα Νέα, τα Αρχαία, τα Μαθηματικά, η Φυσική είναι πιο σημαντικά από την Πληροφορική σαν στοιχειώδης εκπαίδευση. Αλλά το παρακάνει αυτό το σχέδιο νόμου, πάει στο άλλο άκρο, καταργεί την Πληροφορική. Οι εποχές άλλαξαν, η Πληροφορική σαν επιστήμη και όχι μόνο σαν χρήση του υπολογιστή έχει μπει στη ζωή μας, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. Άρα η κατάργηση της μόνο σκοπιμότητες «μυρίζει». Ρίξτε μια ματιά τι θέση έχει η Πληροφορική στα εκπαιδευτικά συστήματα των κρατών που προσπαθούμε να μιμηθούμε. Προτείνω την διδασκαλία της Πληροφορικής σαν 2ωρο μάθημα Γενικής Παιδείας στις Α και Β τάξεις Γενικού Λυκείου που θα είναι γραπτώς εξεταζόμενο και στην Γ τάξη όπως ήταν, δηλ. κατεύθυνσης και πανελλαδικώς εξεταζόμενο.