Αξιότιμε κε Υπουργέ,
θεωρώ ότι ο διαχωρισμός σε μαθητές Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων κ.ά. τύπου λυκείων είναι παντελώς άστοχος. Ένας από τους πολλαπλούς σκοπούς του σχολείου είναι και να ενώνει και όχι να χωρίζει. Σας παρακαλώ λοιπόν να τροποποιήσετε κατάλληλα τις διατάξεις ώστε να εμπεριέχονται μαθητές από κάθε τύπου λυκείου στις μαθητικές υποτροφίες.
Επίσης, μαθητές οποιασδήποτε βαθμίδας εκπαίδευσης που διακρίνονται σε διεθνείς διαγωνισμούς πανευρωπαϊκού ή παγκοσμίου επίπεδου αξίζουν και τη δική μας αναγνώριση και καταξίωση και καλό θα ήταν να θεσπιστούν ανάλογα βραβεία και υποτροφίες σύμφωνα με την κατάταξή τους και το είδος του διαγωνισμού (πανελλήνιος, πανευρωπαϊκός, παγκόσμιος).
Τέλος, μαθητές τις Γ' τάξης λυκείων που πετυχαίνουν πολύ υψηλές επιδόσεις και κατάξη εντός των τριών πρώτων κάθε κατεύθυνσης (νυν πεδίου) είτε στις πανελλαδικές εξετάσεις, είτε σε διεθνείς διαγωνισμούς χρήζουν της προσοχής μας και καταξίωσης μας για υποτροφία. Δεν θεωρείται σκόπιμο και θεμιτό να κοσμούν τα ελληνικά πανεπιστήμια και να αποφεύγεται η μετανάστευσή τους στο εξωτερικό;
με εκτίμηση
Αξιότιμε κε Υπουργέ, θεωρώ ότι ο διαχωρισμός σε μαθητές Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων κ.ά. τύπου λυκείων είναι παντελώς άστοχος. Ένας από τους πολλαπλούς σκοπούς του σχολείου είναι και να ενώνει και όχι να χωρίζει. Σας παρακαλώ λοιπόν να τροποποιήσετε κατάλληλα τις διατάξεις ώστε να εμπεριέχονται μαθητές από κάθε τύπου λυκείου στις μαθητικές υποτροφίες. Επίσης, μαθητές οποιασδήποτε βαθμίδας εκπαίδευσης που διακρίνονται σε διεθνείς διαγωνισμούς πανευρωπαϊκού ή παγκοσμίου επίπεδου αξίζουν και τη δική μας αναγνώριση και καταξίωση και καλό θα ήταν να θεσπιστούν ανάλογα βραβεία και υποτροφίες σύμφωνα με την κατάταξή τους και το είδος του διαγωνισμού (πανελλήνιος, πανευρωπαϊκός, παγκόσμιος). Τέλος, μαθητές τις Γ' τάξης λυκείων που πετυχαίνουν πολύ υψηλές επιδόσεις και κατάξη εντός των τριών πρώτων κάθε κατεύθυνσης (νυν πεδίου) είτε στις πανελλαδικές εξετάσεις, είτε σε διεθνείς διαγωνισμούς χρήζουν της προσοχής μας και καταξίωσης μας για υποτροφία. Δεν θεωρείται σκόπιμο και θεμιτό να κοσμούν τα ελληνικά πανεπιστήμια και να αποφεύγεται η μετανάστευσή τους στο εξωτερικό; με εκτίμηση