Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 29: Θέματα Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Π.ΑΙΤ.Ε.)Σχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | 18 Αυγούστου 2013, 22:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για όσους εκπαιδευτικούς (απόφοιτους Πολυτεχνείου, ΤΕΙ, κτλ.) έχουν παρακολουθήσει τα 2 ακαδημαϊκά εξάμηνα της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. για την παιδαγωγική τους κατάρτιση, έτσι ώστε να δοθούν μόρια όσον αφορά την κατάταξη για την κινητικότητα. Εξάλλου προκειμένου να εισαχθεί κάποιος υποψήφιος εκπαιδευτικός στο παιδαγωγικό της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ήταν απαραίτητη μια πληθώρα μορίων (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία, κτλ.) καθώς ο αριθμός των εισερχομένων ήταν πολύ μικρός. Ήταν άδικος επομένως ο διορισμός του μηχανικού που με το παιδαγωγικό της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (2 εξάμηνα παιδαγωγικής κατάρτισης) διοριζόνταν μέσω της επετηρίδας με καλή σειρά;Δεν είναι επιπλέον προσόν η παιδαγωγική κατάρτιση ενός διπλωματούχου μηχανικού; Δε θα πρέπει να εξεταστεί και η περίπτωση αυτή;