Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλη αύξηση των εγγραφών στον τομέα Υγείας και Πρόνοιας. Πολλά παιδιά, κυρίως κορίτσια δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις ειδικότητες της Βρεφονηπιοκομίας και της Νοσηλευτικής. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Σ Εφαρμοσμένων Τεχνών και Αισθητικής. Το μαχαίρι που έκοψε αυτές τις ειδικότητες προκαλεί ταραχή και αποπροσανατολισμό στις πολύ μεγάλες ομάδες των μαθητών/τριών που τις είχαν επιλέξει μέχρι και τον Ιούνιο του 2013. Η κατάργηση των ειδικοτήτων Υγείας κ Πρόνοιας αποκλείει σ τους μαθητές την απόκτηση απολυτηρίου και πτυχίου σε τρία έτη στα πλαίσια της Β/μιας εκπαίδευσης και την ευκαιρία πρόσβασής στους σε ΑΤΕΙ της επιλογής τους. Αντίθετα κατευθύνονται σε ΙΕΚ ενίοτε ιδιωτικά, γεγονός που τους κλέβει χρόνο και τους πιέζει οικονομικά σε αφόρητο βαθμό. Παράλληλα η ύπαρξη άλλων ειδικοτήτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης καθιστά τα επιχειρήματα κατάργησης του τομέα απλοϊκά και αβάσιμα.
Οι συγκεκριμένες ειδικότητες πρέπει να επιστρέψουν στα πλαίσια του ΕΠΑ.Λ καταλαγιάζοντας την αγωνία των μαθητών που περιμένουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και ανοίγοντας πάλι την ευθεία οδό στους μαθητές που επιθυμούν την συγκεκριμένη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση για τα επόμενα χρόνια. Τα κενά δεν καλύπτονται με ωρομίσθιους σε όλη την Ελλάδα για φέτος και με την ευρύτερη έλλειψη αυτών των ειδικοτήτων από τη Β/θμια εκπαίδευση στο μέλλον. Οι μαθητές έχουν δικαίωμα στις σπουδές της επιλογής τους, που θα ορίσουν την ποιότητα της ζωής τους.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλη αύξηση των εγγραφών στον τομέα Υγείας και Πρόνοιας. Πολλά παιδιά, κυρίως κορίτσια δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις ειδικότητες της Βρεφονηπιοκομίας και της Νοσηλευτικής. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Σ Εφαρμοσμένων Τεχνών και Αισθητικής. Το μαχαίρι που έκοψε αυτές τις ειδικότητες προκαλεί ταραχή και αποπροσανατολισμό στις πολύ μεγάλες ομάδες των μαθητών/τριών που τις είχαν επιλέξει μέχρι και τον Ιούνιο του 2013. Η κατάργηση των ειδικοτήτων Υγείας κ Πρόνοιας αποκλείει σ τους μαθητές την απόκτηση απολυτηρίου και πτυχίου σε τρία έτη στα πλαίσια της Β/μιας εκπαίδευσης και την ευκαιρία πρόσβασής στους σε ΑΤΕΙ της επιλογής τους. Αντίθετα κατευθύνονται σε ΙΕΚ ενίοτε ιδιωτικά, γεγονός που τους κλέβει χρόνο και τους πιέζει οικονομικά σε αφόρητο βαθμό. Παράλληλα η ύπαρξη άλλων ειδικοτήτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης καθιστά τα επιχειρήματα κατάργησης του τομέα απλοϊκά και αβάσιμα. Οι συγκεκριμένες ειδικότητες πρέπει να επιστρέψουν στα πλαίσια του ΕΠΑ.Λ καταλαγιάζοντας την αγωνία των μαθητών που περιμένουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και ανοίγοντας πάλι την ευθεία οδό στους μαθητές που επιθυμούν την συγκεκριμένη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση για τα επόμενα χρόνια. Τα κενά δεν καλύπτονται με ωρομίσθιους σε όλη την Ελλάδα για φέτος και με την ευρύτερη έλλειψη αυτών των ειδικοτήτων από τη Β/θμια εκπαίδευση στο μέλλον. Οι μαθητές έχουν δικαίωμα στις σπουδές της επιλογής τους, που θα ορίσουν την ποιότητα της ζωής τους.