Στο σχέδιο νόμου ο τομέας των δομικών δεν είναι πλήρης αν και είναι τόσο σημαντικός για την εκπαίδευση μεσαίων στελεχών που αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των μηχανικών και του εργατοτεχνικού προσωπικού. Μην ξεχνάμε πόσο σημαντικές είναι υποδομές και οι κατασκευές στη χώρα μας. Γι’ αυτό προτείνω:
1) Την ουσιαστική διεύρυνση του τομέα με τις παρακάτω ειδικότητες (μαζί με την ήδη υπάρχουσα στο σχέδιο νόμου):
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Θεωρώ ότι οι ειδικότητες πρέπει να μην είναι πολλές, να καλύπτουν τους βασικούς τομείς του κλάδου και να είναι διακριτές μεταξύ τους.
2) Να παραμείνει το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο ως έχει σήμερα.
Στο σχέδιο νόμου ο τομέας των δομικών δεν είναι πλήρης αν και είναι τόσο σημαντικός για την εκπαίδευση μεσαίων στελεχών που αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των μηχανικών και του εργατοτεχνικού προσωπικού. Μην ξεχνάμε πόσο σημαντικές είναι υποδομές και οι κατασκευές στη χώρα μας. Γι’ αυτό προτείνω: 1) Την ουσιαστική διεύρυνση του τομέα με τις παρακάτω ειδικότητες (μαζί με την ήδη υπάρχουσα στο σχέδιο νόμου): - ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ - ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Θεωρώ ότι οι ειδικότητες πρέπει να μην είναι πολλές, να καλύπτουν τους βασικούς τομείς του κλάδου και να είναι διακριτές μεταξύ τους. 2) Να παραμείνει το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο ως έχει σήμερα.