Είναι να απορεί κανείς γιατί δημιουργείται πρόβλημα από την εναρμόνιση των ειδικοτήτων γενικής με ειδική. Το χάος που επικρατεί σήμερα πρέπει να διαιωνιστεί; και γιατί; για το καλό τίνος; πάντως όχι των μαθητών εφόσον η εναρμόνιση είναι εκείνη που τους διασφαλίζει στη μετέπειτα επαγγελματική τους προσπάθεια η οποία ούτως ή αλλιώς είναι δύσκολη λόγω της ταμπελοποίησης που φέρουν (και γίνεται δυσκολότερη από πτυχία με ειδικότητες που δεν έχουν πουθενά αντίκρυσμα ή αντιστοίχηση και επομένως δεν ζητούνται σε προσλήψεις).
Ας ξεπεράσουν όλοι τις συντεχνιακές αντιλήψεις τους και ας δούνε πίσω από το δάκτυλό τους. Είναι ευτύχημα που ακόμα και τώρα μπαίνουν κάποια (αυτονόητα) πράματα στη θέση τους. Όπως είναι και δεδομένο ότι θα υπάρξει ενόχληση κάποιων που ίσως βολεύονταν από την περίεργη τωρινή κατάσταση. Αν κάποιος δει τι ειδικότητες έχουν εφευρεθεί στα ειδικά σχολεία θα καταλάβει ότι αυτές δεν οδηγούν στη μετέπειτα επαγγελματική ένταξη τον μαθητή αλλά δημιουργήθηκαν για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένες ειδικότητες οι οποίες στη γενική επαγγελματική εκπαίδευση δεν είχαν μέλλον (ίσως ούτε και παρόν).
Λυπάμαι αν έγινα δυσάρεστος αλλά 15 χρόνια σε ειδικά σχολεία ως φιλόλογος και παρακολουθώντας από κοντά το μάθημα και τις προσπάθειες των συναδέρφων του ΣΕΠ,είναι η πρώτη φορά που αισθάνομαι ότι κάτι πάει να αλλάξει προς το καλύτερο.
Ευχαριστώ.
Είναι να απορεί κανείς γιατί δημιουργείται πρόβλημα από την εναρμόνιση των ειδικοτήτων γενικής με ειδική. Το χάος που επικρατεί σήμερα πρέπει να διαιωνιστεί; και γιατί; για το καλό τίνος; πάντως όχι των μαθητών εφόσον η εναρμόνιση είναι εκείνη που τους διασφαλίζει στη μετέπειτα επαγγελματική τους προσπάθεια η οποία ούτως ή αλλιώς είναι δύσκολη λόγω της ταμπελοποίησης που φέρουν (και γίνεται δυσκολότερη από πτυχία με ειδικότητες που δεν έχουν πουθενά αντίκρυσμα ή αντιστοίχηση και επομένως δεν ζητούνται σε προσλήψεις). Ας ξεπεράσουν όλοι τις συντεχνιακές αντιλήψεις τους και ας δούνε πίσω από το δάκτυλό τους. Είναι ευτύχημα που ακόμα και τώρα μπαίνουν κάποια (αυτονόητα) πράματα στη θέση τους. Όπως είναι και δεδομένο ότι θα υπάρξει ενόχληση κάποιων που ίσως βολεύονταν από την περίεργη τωρινή κατάσταση. Αν κάποιος δει τι ειδικότητες έχουν εφευρεθεί στα ειδικά σχολεία θα καταλάβει ότι αυτές δεν οδηγούν στη μετέπειτα επαγγελματική ένταξη τον μαθητή αλλά δημιουργήθηκαν για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένες ειδικότητες οι οποίες στη γενική επαγγελματική εκπαίδευση δεν είχαν μέλλον (ίσως ούτε και παρόν). Λυπάμαι αν έγινα δυσάρεστος αλλά 15 χρόνια σε ειδικά σχολεία ως φιλόλογος και παρακολουθώντας από κοντά το μάθημα και τις προσπάθειες των συναδέρφων του ΣΕΠ,είναι η πρώτη φορά που αισθάνομαι ότι κάτι πάει να αλλάξει προς το καλύτερο. Ευχαριστώ.