Ως σκοπός του ΓΕΛ αναφέρεται και: ι) Η καλλιέργεια Δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην Αγορά Εργασίας.
Πώς θα γίνεται αυτό όμως; Υπάρχει έστω και 1 μάθημα Τεχνολογικής υφής (έστω για δείγμα στο πρόγραμμα σπουδών;).
Το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, αντικαταστάθηκε (κακώς) με την Ερευνητική Εργασία. Ποιες αλήθεια δεξιότητες επαγγελματικής υφής αποκτούν οι μαθητές από το συγκεκριμένο μάθημα;
Και πως συνάμα αυτό κρίνεται ως αναγκαίο να υπάρχει και στην Α' τάξη και στην Β' τάξη του ΓΕΛ με δύο (2) ώρες.
Μήπως επειδή δεν προσμετράται στο ωράριο για να δίνεται οργανική θέση στους εκπαιδευτικούς;
Είναι αυτό Εκπαιδευτική Πολιτική;
Πρόταση: Να αντικατασταθεί το μάθημα από οποιοδήποτε άλλο που θα "προάγει" τις όποιες επαγγελματικές δεξιότητες θεωρείτε εσείς οτι πρέπει να έχουν τα παιδιά που τελειώνουν το ΓΕΛ.
Ως σκοπός του ΓΕΛ αναφέρεται και: ι) Η καλλιέργεια Δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην Αγορά Εργασίας. Πώς θα γίνεται αυτό όμως; Υπάρχει έστω και 1 μάθημα Τεχνολογικής υφής (έστω για δείγμα στο πρόγραμμα σπουδών;). Το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, αντικαταστάθηκε (κακώς) με την Ερευνητική Εργασία. Ποιες αλήθεια δεξιότητες επαγγελματικής υφής αποκτούν οι μαθητές από το συγκεκριμένο μάθημα; Και πως συνάμα αυτό κρίνεται ως αναγκαίο να υπάρχει και στην Α' τάξη και στην Β' τάξη του ΓΕΛ με δύο (2) ώρες. Μήπως επειδή δεν προσμετράται στο ωράριο για να δίνεται οργανική θέση στους εκπαιδευτικούς; Είναι αυτό Εκπαιδευτική Πολιτική; Πρόταση: Να αντικατασταθεί το μάθημα από οποιοδήποτε άλλο που θα "προάγει" τις όποιες επαγγελματικές δεξιότητες θεωρείτε εσείς οτι πρέπει να έχουν τα παιδιά που τελειώνουν το ΓΕΛ.