Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Χριστόπουλος | 28 Νοεμβρίου 2009, 09:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ' αρχήν θεωρώ θετικό το βήμα της κας Υπουργού να θέσει σε δημόσια διαβούλευση τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν όλους (γονείς,μαθητές,ευρύτερες κοινωνικές ομάδες)και όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς. Εύχομαι να ληφθούν σοβαρά υπόψη, αφού κωδικοποιηθούν, οι γνώμες των συμμετεχόντων στο διάλογο αρκεί να είναι απαλλαγμένες απο συνδικαλιστικές σκοπιμότητες (πως άραγε ελέγχεται αυτό;;),διάθεση βολέματος ημετέρων, φωτογραφικές διατάξεις και άλλες χρόνιες παθογένειες του συστήματος επιλογής στελεχών. Ελπίζω ο διάλογος να μην είναι προσχηματικός για το καλό όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία αν και πολύ φοβούμαι πως θα επαναληφθούν φαινόμενα του κοντινού και μακρινού παρελθόντος. Τέλος πάντων. Δε θα μπω σε προτάσεις, άλλωστε διάβασα ορισμένες που με καλύπτουν σχεδόν απόλυτα (1. Αξιολόγηση όλοι προς όλους δηλ και οι κρίνοντες κρίνονται.2.Επιμόρφωση διαρκής -τι είδους ΔΙΑ ΒΙΟΥ είμαστε τότε;;-. 3.Ορθολογική αποτίμηση ΣΟΒΑΡΩΝ τίτλων σπουδών (τα μπακαλόχαρτα σεμιναρίων χωρίς πιστοποίηση να σταματήσουν)4.Η πιστοποιημένη γνώση Η/Υ (ECDL π.χ) να είναι όχι μοριοδοτούμενο αλλά sine qua non προσόν για τα στελέχη.5. Ξένες γλώσσες απαραίτητες- οι ξενόγλωσσοι (εγώ δεν είμαι) συνάδελφοι να μοριοδοτούνται). και άλλα πολλά και σπουδαία διάβασα που μακάρι να διαβαστούν και να ληφθούν υπόψη απο την κα Υπουργό. Οψόμεθα..