Το ζήτούμενο δεν ειναι η ύπαρξη ειδικοτήτων χωρίς υποστηριξη αλλά και χωρίς δυνατότητα (λόγω χρονου και ώρων από τα αναλυτικά προγράμματα)για εμβαθυνση.
Θα ειμαστε παράδειγμα επαγγελματικής εκπαίδευσης χωρίς σαφή διαχωρισμό ειδικοτήτων και προσανατολισμου.
Δεν ειναι δυνατόν να συγχέουμε τους Ηλεκτρονικούς με τους Ηλεκτρολόγους ή τους Ηλεκτρονικούς με τους Πληροφορικούς.
Ολοκληρωμένη και ουσιαστική εκπαίδευση στους κλάδους δεν μπορεί να γινει αν τα βαζουμε όλα σε ένα τσουβάλι.
Η κοινωνία μπορεί να μπερδευει την πληροφορική με τα ηλεκτρονικά ή τα ηλεκρονικά με την ηλεκτρολογία αλλά του Υποργείο Παιδείας ΔΕΝ δικαιολογείται.
Το ζήτούμενο δεν ειναι η ύπαρξη ειδικοτήτων χωρίς υποστηριξη αλλά και χωρίς δυνατότητα (λόγω χρονου και ώρων από τα αναλυτικά προγράμματα)για εμβαθυνση. Θα ειμαστε παράδειγμα επαγγελματικής εκπαίδευσης χωρίς σαφή διαχωρισμό ειδικοτήτων και προσανατολισμου. Δεν ειναι δυνατόν να συγχέουμε τους Ηλεκτρονικούς με τους Ηλεκτρολόγους ή τους Ηλεκτρονικούς με τους Πληροφορικούς. Ολοκληρωμένη και ουσιαστική εκπαίδευση στους κλάδους δεν μπορεί να γινει αν τα βαζουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Η κοινωνία μπορεί να μπερδευει την πληροφορική με τα ηλεκτρονικά ή τα ηλεκρονικά με την ηλεκτρολογία αλλά του Υποργείο Παιδείας ΔΕΝ δικαιολογείται.