Αναφερέρεται η εμπλοκή του ΟΑΕΔ στην μαθησιακή διαδικάσία με τρόπο ασαφή.
Ειναι προφανές πως θα υπάρξουν παρα πολλά προβλήματα από αυτή την συνύπαρξη.
Επίσης γενικά το νομοσχέδιο ΔΕΝ ξεκαθαρίζει τι θα γίνει με τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα. Εδώ αναφερονται τα "Σχολικά Εργαστήρια" αλλά δεν θεσμοθετείται πουθενά. Η αυτοτελεια τους θα πρέπει να είναι δεδομένη.
Το προπαρασκευαστικό πρόγραμμα που θα γίνεται;
Τέλος αν θέλαμε πραγματικά να συζητάμε σοβαρά, θα έπρεπε το νομοσχεδιο να είναι ολοκληρωμένο όσον αφορά τα αναλυτικά προγράμματα όλων των τάξεων, και όχι "Τα μαθήματα ανά Ειδικότητα Τομέα Ομάδας Προσανατολισμού στη Β’ και Γ’ Τάξη ΕΠΑ.Λ, καθώς και οι διδακτικές ώρες αυτών καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. "
Αναφερέρεται η εμπλοκή του ΟΑΕΔ στην μαθησιακή διαδικάσία με τρόπο ασαφή. Ειναι προφανές πως θα υπάρξουν παρα πολλά προβλήματα από αυτή την συνύπαρξη. Επίσης γενικά το νομοσχέδιο ΔΕΝ ξεκαθαρίζει τι θα γίνει με τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα. Εδώ αναφερονται τα "Σχολικά Εργαστήρια" αλλά δεν θεσμοθετείται πουθενά. Η αυτοτελεια τους θα πρέπει να είναι δεδομένη. Το προπαρασκευαστικό πρόγραμμα που θα γίνεται; Τέλος αν θέλαμε πραγματικά να συζητάμε σοβαρά, θα έπρεπε το νομοσχεδιο να είναι ολοκληρωμένο όσον αφορά τα αναλυτικά προγράμματα όλων των τάξεων, και όχι "Τα μαθήματα ανά Ειδικότητα Τομέα Ομάδας Προσανατολισμού στη Β’ και Γ’ Τάξη ΕΠΑ.Λ, καθώς και οι διδακτικές ώρες αυτών καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. "