Στο σχέδιο για το Νέο Λύκειο δεν υπάρχουν μαθήματα Πληροφορικής! Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών γυρνάει το Λύκειο πολλά χρόνια πίσω, στην εποχή των δεσμών.
Μαθήματα Πληροφορικής είναι απαραίτητο να υπάρχουν σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Συγκεκριμένα:
Όλοι μαθητές πρέπει τελειώνοντας το Λύκειο να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις χρήσης συγκεκριμένων λογισμικών και εξοικείωσης στις ΤΠΕ. Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών μεταβάλλονται και εξελίσσονται καθημερινά γι' αυτό και δεν πρέπει η εκπαίδευση των μαθητών σ' αυτές να σταματάει στο Γυμνάσιο.
Εκτός από βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ οι μαθητές πρέπει να διδάσκονται ως μάθημα Γενικής Παιδείας στην Α' και Β' Λυκείου την Αλγοριθμική, τη διαδικασία ανάλυσης και επίλυσης ενός προβλήματος καθώς και προγραμματισμό. Αυτά τα μαθήματα της επιστήμης της Πληροφορικής ενισχύουν τη συνθετική, αναλυτική και κριτική σκέψη του μαθητή, του παρέχουν δηλαδή σημαντικά εφόδια για τη ζωή του.
Τέλος, στην Γ' τάξη, οι μαθητές οι οποίοι επιθυμούν να εισαχθούν σε κάποιο από τα τμήματα της Πληροφορικής θα πρέπει να εξετάζονται πανελλαδικά στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και όχι σε κάποιο άλλο μάθημα που δε θα έχει σχέση τμήμα που επιλέγουν.
θεωρώ ότι θα εισακουστούν οι αντιδράσεις όλης της κοινωνίας (εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών) και θα διορθωθεί αυτή η σοβαρή παράλειψη με την εισαγωγή μαθημάτων Πληροφορική σε όλες τις τάξεις του Λυκείου.
Στο σχέδιο για το Νέο Λύκειο δεν υπάρχουν μαθήματα Πληροφορικής! Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών γυρνάει το Λύκειο πολλά χρόνια πίσω, στην εποχή των δεσμών. Μαθήματα Πληροφορικής είναι απαραίτητο να υπάρχουν σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Συγκεκριμένα: Όλοι μαθητές πρέπει τελειώνοντας το Λύκειο να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις χρήσης συγκεκριμένων λογισμικών και εξοικείωσης στις ΤΠΕ. Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών μεταβάλλονται και εξελίσσονται καθημερινά γι' αυτό και δεν πρέπει η εκπαίδευση των μαθητών σ' αυτές να σταματάει στο Γυμνάσιο. Εκτός από βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ οι μαθητές πρέπει να διδάσκονται ως μάθημα Γενικής Παιδείας στην Α' και Β' Λυκείου την Αλγοριθμική, τη διαδικασία ανάλυσης και επίλυσης ενός προβλήματος καθώς και προγραμματισμό. Αυτά τα μαθήματα της επιστήμης της Πληροφορικής ενισχύουν τη συνθετική, αναλυτική και κριτική σκέψη του μαθητή, του παρέχουν δηλαδή σημαντικά εφόδια για τη ζωή του. Τέλος, στην Γ' τάξη, οι μαθητές οι οποίοι επιθυμούν να εισαχθούν σε κάποιο από τα τμήματα της Πληροφορικής θα πρέπει να εξετάζονται πανελλαδικά στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και όχι σε κάποιο άλλο μάθημα που δε θα έχει σχέση τμήμα που επιλέγουν. θεωρώ ότι θα εισακουστούν οι αντιδράσεις όλης της κοινωνίας (εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών) και θα διορθωθεί αυτή η σοβαρή παράλειψη με την εισαγωγή μαθημάτων Πληροφορική σε όλες τις τάξεις του Λυκείου.