είναι πρωτοφανές να καταργείται ένα μάθημα, το οποίο έχει τη δυνατότητα να συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη της οικονομίας, με την στενή αλλά και ευρύτερη έννοια.
Η διδασκαλία και η συσσώρευση γνώσεων στο τομέα της πληροφορικής, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση που επιλέγει ο κάθε μαθητής, είναι χρήσιμη και μόνο θετικές επιπτώσεις μπορεί να έχει. Γιατί άραγε πραγματοποιούνται τόσα επιδοτούμενα και επιχορηγούμενα σεμινάρια ?.
Αλλά και η βιομηχανία λογισμικού και συναφών υπηρεσιών είναι ενας τομέας, ο οποίος απαιτεί ελάχιστες επενδύσεις και μπορεί να προσφέρει σημαντικά στην οικονομία και μάλιστα με εξαγωγικό προσανατολισμό.
Σίγουρα,το μάθημα της Πληροφορικής χρειάζεται συνεχή προσαρμογή, ωστε να παρακολουθεί τις εξελίξεις, αλλά η κατάργησή του, στην εποχή μας, είναι μία πράξη οπωσδήποτε οπισθοδρομική.
είναι πρωτοφανές να καταργείται ένα μάθημα, το οποίο έχει τη δυνατότητα να συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη της οικονομίας, με την στενή αλλά και ευρύτερη έννοια. Η διδασκαλία και η συσσώρευση γνώσεων στο τομέα της πληροφορικής, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση που επιλέγει ο κάθε μαθητής, είναι χρήσιμη και μόνο θετικές επιπτώσεις μπορεί να έχει. Γιατί άραγε πραγματοποιούνται τόσα επιδοτούμενα και επιχορηγούμενα σεμινάρια ?. Αλλά και η βιομηχανία λογισμικού και συναφών υπηρεσιών είναι ενας τομέας, ο οποίος απαιτεί ελάχιστες επενδύσεις και μπορεί να προσφέρει σημαντικά στην οικονομία και μάλιστα με εξαγωγικό προσανατολισμό. Σίγουρα,το μάθημα της Πληροφορικής χρειάζεται συνεχή προσαρμογή, ωστε να παρακολουθεί τις εξελίξεις, αλλά η κατάργησή του, στην εποχή μας, είναι μία πράξη οπωσδήποτε οπισθοδρομική.