Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπήρχε μετά τη Β΄ή τη Γ΄Λυκείου ένα προπαρασκευαστικό έτος για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, το οποίο θα παρακολουθούσαν όσοι επιθυμούσαν την εισαγωγή τους σε αυτά. Το Λύκειο να μην έχει εξεταστικό χαρακτήρα, αλλά να είναι χώρος όπου οι μαθητές θα ασχολούνται με όλα τα μαθήματα, χωρίς το άγχος των εξετάσεων. Μόνο έτσι θα αγαπήσουν τη γνώση.Με συζήτηση με τους καθηγητές για τα προβλήματα που τους απασχολούν.Η ύλη ας μειωθεί.Τα παιδιά από το Δημοτικό έχουν άγχος. Ακόμα και οι δάσκαλοι βάζουν συνέχεια διαγωνίσματα.Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε κουρασμένα και νευρωτικά παιδιά από το Δημοτικό.
Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπήρχε μετά τη Β΄ή τη Γ΄Λυκείου ένα προπαρασκευαστικό έτος για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, το οποίο θα παρακολουθούσαν όσοι επιθυμούσαν την εισαγωγή τους σε αυτά. Το Λύκειο να μην έχει εξεταστικό χαρακτήρα, αλλά να είναι χώρος όπου οι μαθητές θα ασχολούνται με όλα τα μαθήματα, χωρίς το άγχος των εξετάσεων. Μόνο έτσι θα αγαπήσουν τη γνώση.Με συζήτηση με τους καθηγητές για τα προβλήματα που τους απασχολούν.Η ύλη ας μειωθεί.Τα παιδιά από το Δημοτικό έχουν άγχος. Ακόμα και οι δάσκαλοι βάζουν συνέχεια διαγωνίσματα.Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε κουρασμένα και νευρωτικά παιδιά από το Δημοτικό.