Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΚΟΡΑΝΤΖΑΝΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ | 28 Νοεμβρίου 2009, 10:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μετά από 9 χρόνια μόνιμη στην εκπαίδευση...είναι πάρα πολλά αυτά που θα μπορούσα να επισημάνω αρχίζοντας για σήμερα από το εξής..'τεχνικό' πρόβλημα : Θεωρώ πως αν η Πολιτεία ήθελε να βοηθήσει πράγματι τους πολύτεκνους...(τους οποίους..κανείς ΔΕΝ υποχρέωσε να γίνουν πολύτεκνοι)θα ενσωμάτωνε στον μισθό τους το επίδομα ή θα το αύξανε και θα τους έδινε προτεραιότητα στις αποσπάσεις ή στις τοποθετήσεις εκεί όπου έχουν εντοπιότητα αλλά αντί για κάτιτέτοιο προτίμησε τελείως πελατειακά και άδικα για όλους τους υπόλοιπους..Α) Να ΜΗΝ δίνουν ΑΣΕΠ Β) Να ΜΗΝ απαιτείτε η παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ) από τους πολύτεκνους αποφοίτους μη καθηγητικών σχολών...ενώ άλλοι είναι πάνω από 5 χρόνια που προσπαθούν...να ΄γίνουν δεκτοί από την ΑΣΠΑΙΤΕ.. Γ) Με θράσος και με το έτσι θέλω να παίρνουν όποια οργανική θέση θέλουν δίπλα στο σπίτι τους ΧΩΡΙΣ αυτή να είναι κενή και να ΄πετάνε΄έξω άλλους που την υπηρετούσαν για πάνω από 10 χρόνια.. και Δ)με τόσες υποχρεώσεις στο σπίτι..να ζητούν συνεχώς διευκολύνσεις στο ωράριο...και να μην μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντα ενός εκπαιδευτικού. Αν τόση πρεμούρα έχει το Υπουργείο Παιδείας (γιατί μόνο στο δικό μας Υπουργείο ισχύει αυτό το καθεστώς για τους πολύτεκνους)ας τους διορίζει τουλάχιστον με αυτές τις απίστευτες διευκολύνσεις σε δοιηκητικές θέσεις του Υπουργείου και όχι στις ..πολύτιμες...'καθηγητικές'. Με τιμή, Μαριλένα Κοραντζάνη.